• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rozvoj obchodních aktivit vybrané reklamní společnosti

Development of Business Activities for Selected Advertising Company

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (3.359Mb)
review_127518.html (9.693Kb)
Autor
Blahová, Veronika
Vedoucí práce
Šimberová, Iveta
Oponent
Milichovský, František
Klasifikace
D
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práca sa zameriava na rozšírenie obchodných aktivít reklamnej spoločnosti Afinita, s. r. o., ktorá sa špecializuje na potlač a výrobu reklamných predmetov. Hlavným cieľom spoločnosti je rozvoj obchodných aktivít, zvýšenie zisku a posilnenie konkurencieschopnosti. V diplomovej práci je zahrnutá analýza súčasného stavu spoločnosti a jej okolia. Na záver bude zhodnotená návratnosť investície a zhotovený nový obchodný model.
 
The diploma thesis focuses on the expansion of business activities for the advertising company Afinita, s. r. o., which specialises in the printing and production of promotional items. The main goal of the company is to develop its business activities, increase profits and strengthen competitiveness. The diploma thesis includes an analysis of the current state of the company and its industry. Finally, the return on investment will be evaluated and a new business model will be created.
 
Klíčová slova
obchodný model, rozvoj, zisk, konkurencia, marketing, analýza, zákazník, podnik, business model, development, profit, competition, marketing, analysis, customer, company
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
bez specializace
Složení komise
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2020-07-09
Průběh obhajoby
Otázka vedoucího práce: V čem vidíte hlavní praktický přínos? Které návrhy budou v společnosti aplikované? - Odpovězeno Otázka oponenta práce: Jaký je předpokládaný harmonogram zavádění uvedených návrhů? - Odpovězeno Ph.D. Poláček: Kolik budou stát doporučené návrhy? - Odpovězeno Doc. Škapa: Jak bude rozdělena ziskovost vašich návrhů? - Neodpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/191371
Zdrojový dokument
BLAHOVÁ, V. Rozvoj obchodních aktivit vybrané reklamní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Kolekce
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV