Konverzační agent pro výuku angličtiny

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť konverzačný systém ktorého účel bude zlepšovanie jazykových schopností používateľa. Systém je zložený zo štyroch hlavných podsystémov kde má každý samostatnú funkciu. Získavanie dát používaných na trénovanie konverzácií, konverzácia samotná, korekcia gramatického stavu používateľského vstupu a samostatné cvičenia. Vytvorený systém 26 testujúcich používateľov ohodnotilo kladne až neutrálne a 80.8% z nich považovalo systém za použiteľný pri učení angličtiny.
Goal of this thesis was to create conversational system whose purpose will be improving users foreign language level. System is composed of four main subsystems, where each one has standalone funcionality. Retrieving data used for training purposes, conversation, grammar correction of users inputs and exerises. Created system was tested by 26 users who scored system from possitive to neutral. 80.8% users considered created system to be usable in process of learning English.
Description
Citation
MELUŠ, M. Konverzační agent pro výuku angličtiny [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Tomáš Hruška, CSc. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Milan Češka, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-12
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Oponent hodnotil práci stupněm 3E, nicméně komise shledala nedostatky práce natolik závažné, že se práci rozhodla hodnotit jako nevyhovující. V bodě 3 práce nesplňuje zadání. Otázky u obhajoby: V práci uvádíte, že pro danou otázku z komunikace vyberete vždy odpověď s nejvyšší četností výskytů. Proč tomu tak je a jaký pak dává smysl mít v databázi více odpovědí? Proč jste při testování implementovaného systému nenechal uživatele zvolit si téma jejich zájmu, ale namísto toho jste jim je vybral sám? Podle čeho jste je vybíral?
Result of defence
práce nebyla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO