Anzeige der Dokumente 1-20 von 300

  • Vizuální kontrola počtu volných parkovacích míst s využitím cloudových služeb 

    Hruban, Vladimír
    Cílem této práce je navrhnout a vyvinout službu běžící ve veřejném cloudu, která využívá služeb strojového učení pro vizuální kontrolu počtu volných parkovacích míst. V rámci tohoto zadání byly navrženy dvě architektury a ...
  • Multiplatformní mobilní včelařský deník 

    Drábek, Petr
    Cílem práce je vytvořit přehlednou a intuitivní mobilní aplikaci nahrazující klasické papírové zaznamenávání údajů o včelstvech pro včelaře. Poskytnout možnost propojení této aplikace s úlovou váhou pro ještě větší přehled ...
  • Detekce projevů onemocnění na sítnici lidského oka 

    Koštialik, Gabriel
    Najčastejšia príčina oslepnutia u ľudí, medzi 20 až 64 rokmi, je diabetická retinopatia. Toto ochorenie vzniká z nejasných dôvodov, no príčina je jasná. Diabetes mellitus, u nás známy aj ako cukrovka. Prognóza vývoja počtu ...
  • Generování stylizovaného lidského jazyka v dialogových systémech 

    Bolshakova, Ksenia
    Tato práce se zabývá přístupy generování přirozeného jazyka v různých stylech. Kromě toho také zkoumá schopnost modelů řídit sílu projevu stylu v generované sekvenci. Model pro generování přirozeného jazyka byl implementován  ...
  • Akustická detekce pozice řečníka pomocí mikrofonního pole 

    Horázný, František
    Tato práce se zabývá problematikou určení přibližné polohy zdroje zvuku v souřadném systému pomocí mikrofonního pole. Zabývá se všemi vlivy na určení polohy pomocí audio signálů. Vysvětluje základní principy metod, které ...
  • Zpracování dat v reálném čase s využitím projektu Strimzi 

    Orsák, Maroš
    Kontajnerové technológie sa v modernej dobe široko využívajú. Vo väčšine prevládajú aplikácie vytvorené na architektúre mikro služieb. Táto práca analyzuje návrh aplikácie, ktorá bude spracovávať údaje v reálnom čase. ...
  • Automatická analýza scény v dopravě prostřednictvím zpracování obrazu 

    Válek, Lukáš
    Tato práce se zabývá problematikou analýzy scény pomocí metod počítačového vidění. Cílem této práce je vytvořit systém schopný automaticky detekovat anomálie nacházející se ve video záznamech. Práce se zabývá systémy pro ...
  • Aplikace přibližných výpočtů v genetickém programování 

    Ševčík, David
    Tato práce se zabývá možnostmi zapojení aproximačních obvodů do evolučního návrhu klasifikátorů pomocí kartézského genetického programování. Jako případová studie je zvolen problém klasifikace ručně psaných číslic. Cílem ...
  • Případová studie srovnávající modelem řízené přístupy k tvorbě softwaru 

    Osadský, Lukáš
    Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou vývoja softwaru za pomoci rôznych prístupov k návrhu a implementácii softwaru. Hlavným cieľom práce je na základe navrhnutých kritérií porovnať klasický prístup k vývoju ...
  • Analýza provozu protokolů Kerberos, NTLM, SAML 2.0 

    Krůl, Michal
    Tato práce se zabývá problematikou analýzy a detekce napadení bezpečnostních protokolů v prostředí síťových architektur, jaké se vyskytují například ve velkých firmách. V práci je k problému přistupováno z hlediska analýzy ...
  • Automatické umísťování uzlů v acyklickém orientovaném grafu do GUI 

    Juda, Jan
    Cílem této práce je vytvořit aplikaci pro automatické rozmísťování uzlů v acyklických orientovaných grafech. Práce se především zaměřuje na pokročilé možnosti při tvorbě umístění uzlů, z kterých za zmínku stojí výběr polohy ...
  • Podpora hry Sagrada na mobilním telefonu s OS Android 

    Trněný, Jan
    Cílem této práce je vytvořit podpůrnou aplikaci k deskové hře Sagrada na mobilní zařízení s OS Android. Řešení se skládá z detekce a rozpoznání karty herního vzoru a kostek na hrací ploše za využití knihovny OpenCV. Následně ...
  • Náhled barvy na stěně pomocí rozšířené reality v mobilu 

    Vagala, Dominik
    Cieľom tejto práce je návrh a implementácia mobilnej aplikácie pre Android, ktorá by umožňovala meniť farby na stene pomocou rozšírenej reality. Užívateľ si tak môže vyskúšať rôzne farby priamo v miestnosti, kde sa nachádza ...
  • Využití akcelerátoru neuronových sítí na Raspberry PI 

    Barna, Kristian
    Predkladaná bakalárska práca sa zoberá štatistickým vyhodnotením výkonnosti hardwardového akcelerátora hĺbkových neurónových sieti. Opisuje Konvolučné neurónové siete spolu s matematickými výpočtami. Vysvetľuje ich akceleráciu ...
  • Webový kanban 

    Furda, Jiří
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením webové aplikace pro řízení projektů za pomocí agilní metodiky Kanban. Aplikace musí být implementovaná dle požadavků společnosti SEACOMP s.r.o., která ji bude využívat. Teoretická ...
  • Uživatelské rozhraní pro Active Learning detekce a klasifikace v obraze 

    Bureš, Tomáš
    Při aktivním učení doménový expert nemusí anotovat veškerá data, ale pouze ta, která umožní model trénovat postupně. Příkladem aktivního učení je například detekce a následné odstranění špatných anotací. Dalším příkladem ...
  • Kufřík pro retro hry a jukebox - The Ultimate Arcade Suitcase 

    Erlich, Lukáš
    Cieľom tejto práce je vytvoriť zábavný kufrík (hardware aj software) určený pre rôzne príležitosti ako svadby, oslavy, teambuildingové akcie a iné. Jeho úlohou je spúšťanie retro arkádových hier a funguje taktiež ako jukebox ...
  • Webový vyhledávač registrace domácích zvířat 

    Zaklová, Kristýna
    Cílem této práce bylo navrhnout a vytvořit webový vyhledávač registrace domácích zvířat, který bude následně použit v reálném provozu. Podstatou řešení je vykonávání dotazů nad dostupnými tuzemskými registry v jednom kroku, ...
  • Multiagentní a optimalizační metody pro hry typu Stealth 

    Láncoš, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá implementací chování oponentů ve videohrách žánru "stealth". Klade důraz na jeho věrohodnost v porovnání s chováním skutečných lidí a na kvalitní herní zážitek. Práce popisuje využití algoritmu ...
  • Separace mluvčích v časové doméně pomocí neuronové sítě 

    Peška, Jiří
    Práce se zabývá využitím konvolučních neuronových sítí pro automatickou separaci mluvčích v akustickém prostředí. Cílem je implementovat neuronovou síť podle architektury TasNet za použití frameworku PyTorch, natrénovat ...