Hydraulické brzdné systémy
Hydraulic braking systems
dc.contributor.advisor | Klas, Roman | cs |
dc.contributor.author | Požár, Vladimír | cs |
dc.date.accessioned | 2020-07-16T07:59:48Z | |
dc.date.available | 2020-07-16T07:59:48Z | |
dc.date.created | 2020 | cs |
dc.identifier.citation | POŽÁR, V. Hydraulické brzdné systémy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2020. | cs |
dc.identifier.other | 121678 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11012/191908 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování informací o hydraulickém brzdném systému. Popisuje základní části a různé typy brzd obsažené v hydraulickém brzdném systému. Vysvětluje princip brzd. Největší pozornost je věnována části hydraulického retardéru z pohledu principu a základních rovnic pro výpočet plnícího poměru. Poslední kapitola obsahuje srovnání brzd a využití hydraulického brzdného systému. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor’s thesis is focused on processing information about the hydraulic braking system. It describes the basic parts and diferrent types of brakes contained in the hydraulic braking system. It explains the principle of brakes. Most attention is paid to the hydraulic retarder part from the point of view of principle and basic equations for calculating the filling ratio. The final chapter includes a comparison of brakes and use of a hydraulic braking systém. | en |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.rights | Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení | cs |
dc.subject | Hydraulický brzdný systém | cs |
dc.subject | brzdy | cs |
dc.subject | princip brzd | cs |
dc.subject | hydraulický retardér | cs |
dc.subject | plnící poměr | cs |
dc.subject | Hydraulic brake system | en |
dc.subject | brakes | en |
dc.subject | brake’s principle | en |
dc.subject | hydraulic retarder | en |
dc.subject | filling ratio | en |
dc.title | Hydraulické brzdné systémy | cs |
dc.title.alternative | Hydraulic braking systems | en |
dc.type | Text | cs |
dcterms.dateAccepted | 2020-07-15 | cs |
dcterms.modified | 2020-07-15-09:38:06 | cs |
thesis.discipline | Základy strojního inženýrství | cs |
thesis.grantor | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Energetický ústav | cs |
thesis.level | Bakalářský | cs |
thesis.name | Bc. | cs |
sync.item.dbid | 121678 | en |
sync.item.dbtype | ZP | en |
sync.item.insts | 2021.11.12 15:14:01 | en |
sync.item.modts | 2021.11.12 14:02:26 | en |
eprints.affiliatedInstitution.faculty | Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.contributor.referee | Závorka, Dalibor | cs |
dc.description.mark | B | cs |
dc.type.driver | bachelorThesis | en |
dc.type.evskp | bakalářská práce | cs |
but.committee | doc. Ing. Simona Fialová, Ph.D. (předseda) prof. Ing. František Pochylý, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Habán, Ph.D. (člen) Ing. Roman Klas, Ph.D. (člen) prof. RNDr. Jan Čermák, CSc. (člen) | cs |
but.defence | Student nejprve prezentoval výsledky své bakalářské práce. Následovalo čtení posudku vedoucího práce a oponentního posudku. Poté student zodpověděl dotazy oponenta ke spokojenosti komise. K bakalářské práci komise položila následující dotazy: Proč s rostoucí viskozitou klesá účinnost retardéru? - zodpovězeno Jak by se změnil krouticí moment, kdyby se olej nahradil vzduchem? - zodpovězeno Čím je vyvolán hmotnostní průtok? - zodpovězeno | cs |
but.result | práce byla úspěšně obhájena | cs |
but.program | Strojírenství | cs |
but.jazyk | čeština (Czech) |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
2020 [561]