Show simple item record

Hydraulic braking systems

dc.contributor.advisorKlas, Romancs
dc.contributor.authorPožár, Vladimírcs
dc.date.accessioned2020-07-16T07:59:48Z
dc.date.available2020-07-16T07:59:48Z
dc.date.created2020cs
dc.identifier.citationPOŽÁR, V. Hydraulické brzdné systémy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2020.cs
dc.identifier.other121678cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/191908
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na zpracování informací o hydraulickém brzdném systému. Popisuje základní části a různé typy brzd obsažené v hydraulickém brzdném systému. Vysvětluje princip brzd. Největší pozornost je věnována části hydraulického retardéru z pohledu principu a základních rovnic pro výpočet plnícího poměru. Poslední kapitola obsahuje srovnání brzd a využití hydraulického brzdného systému.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis is focused on processing information about the hydraulic braking system. It describes the basic parts and diferrent types of brakes contained in the hydraulic braking system. It explains the principle of brakes. Most attention is paid to the hydraulic retarder part from the point of view of principle and basic equations for calculating the filling ratio. The final chapter includes a comparison of brakes and use of a hydraulic braking systém.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectHydraulický brzdný systémcs
dc.subjectbrzdycs
dc.subjectprincip brzdcs
dc.subjecthydraulický retardércs
dc.subjectplnící poměrcs
dc.subjectHydraulic brake systemen
dc.subjectbrakesen
dc.subjectbrake’s principleen
dc.subjecthydraulic retarderen
dc.subjectfilling ratioen
dc.titleHydraulické brzdné systémycs
dc.title.alternativeHydraulic braking systemsen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2020-07-15cs
dcterms.modified2020-07-15-09:38:06cs
thesis.disciplineZáklady strojního inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Energetický ústavcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid121678en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 15:14:01en
sync.item.modts2021.11.12 14:02:26en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeZávorka, Daliborcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Simona Fialová, Ph.D. (předseda) prof. Ing. František Pochylý, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Habán, Ph.D. (člen) Ing. Roman Klas, Ph.D. (člen) prof. RNDr. Jan Čermák, CSc. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky své bakalářské práce. Následovalo čtení posudku vedoucího práce a oponentního posudku. Poté student zodpověděl dotazy oponenta ke spokojenosti komise. K bakalářské práci komise položila následující dotazy: Proč s rostoucí viskozitou klesá účinnost retardéru? - zodpovězeno Jak by se změnil krouticí moment, kdyby se olej nahradil vzduchem? - zodpovězeno Čím je vyvolán hmotnostní průtok? - zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record