• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spokojenost zákazníků

Customer Satisfaction

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
review_116091.html (6.207Kb)
final-thesis.pdf (2.565Mb)
Autor
Plešingerová, Simona
Vedoucí práce
Schüller, David
Oponent
Křivová, Jana
Klasifikace
C
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků fitness centra Lipovka Relax club. Z výsledků dílčích analýz byly sestaveny návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V první části diplomové práce jsou charakterizována teoretická východiska. Další část analyzuje současnou situaci pomocí vnitřního a vnějšího prostředí vybrané společnosti. Pomocí dotazníkového šetření je zkoumán současný stav spokojenosti zákazníků. V poslední části budou výchozí data vyhodnocena a následně navrhnuty konkrétní návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
 
Diploma thesis with satisfied customers of fitness center Lipovka Relax club. Based on results of sectorial analyses there were made up proposals there in order to increase satisfaction of customers. The theoretical part is characterized in the first part of the thesis. The next part analyzes the current situation using the internal and external environment of the selected company. The search questionnaire is investigated by the current state of customer satisfaction. In the last parts of future data, concrete proposals to increase customer satisfaction are evaluated and published.
 
Klíčová slova
zákazník, spokojenost zákazníků, dotazníkové šetření, SWOT analýza, fitness centrum, customer, customer satisfaction, questionnaire survey, SWOT Analysis, fitness center
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Složení komise
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2020-07-10
Průběh obhajoby
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: nejsou doc. Meluzín: V diplomové práci máte uvedený výpočet mzdových nákladů, jak jste přišla na uvedené slevy? odpovězeno doc. Meluzín: Uvádíte, že méně než 1 % seniorů chodí sportovat. Věříte, že senior by navštívil fitness centrum? Jak motivovat seniory k sálovým lekcím? odpovězeno Ing. Poláček: Máte uvedené, že sálové lekce stojí 100 Kč, pro jakou lokalitu je to stanovené? Nezdá se Vám tato částka nízká? odpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/191991
Zdrojový dokument
PLEŠINGEROVÁ, S. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Kolekce
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV