• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • polski 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spokojenost zákazníků

Customer Satisfaction

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
review_116091.html (6.207KB)
final-thesis.pdf (2.565MB)
Autor
Plešingerová, Simona
Advisor
Schüller, David
Referee
Křivová, Jana
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků fitness centra Lipovka Relax club. Z výsledků dílčích analýz byly sestaveny návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V první části diplomové práce jsou charakterizována teoretická východiska. Další část analyzuje současnou situaci pomocí vnitřního a vnějšího prostředí vybrané společnosti. Pomocí dotazníkového šetření je zkoumán současný stav spokojenosti zákazníků. V poslední části budou výchozí data vyhodnocena a následně navrhnuty konkrétní návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
 
Diploma thesis with satisfied customers of fitness center Lipovka Relax club. Based on results of sectorial analyses there were made up proposals there in order to increase satisfaction of customers. The theoretical part is characterized in the first part of the thesis. The next part analyzes the current situation using the internal and external environment of the selected company. The search questionnaire is investigated by the current state of customer satisfaction. In the last parts of future data, concrete proposals to increase customer satisfaction are evaluated and published.
 
Keywords
zákazník, spokojenost zákazníků, dotazníkové šetření, SWOT analýza, fitness centrum, customer, customer satisfaction, questionnaire survey, SWOT Analysis, fitness center
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-10
Process of defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: nejsou doc. Meluzín: V diplomové práci máte uvedený výpočet mzdových nákladů, jak jste přišla na uvedené slevy? odpovězeno doc. Meluzín: Uvádíte, že méně než 1 % seniorů chodí sportovat. Věříte, že senior by navštívil fitness centrum? Jak motivovat seniory k sálovým lekcím? odpovězeno Ing. Poláček: Máte uvedené, že sálové lekce stojí 100 Kč, pro jakou lokalitu je to stanovené? Nezdá se Vám tato částka nízká? odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/191991
Source
PLEŠINGEROVÁ, S. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV
 

 

Przeglądaj

Całe DSpaceZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV