• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová komunikace společnosti

Marketing Communication of a Company

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (1.384Mb)
review_126187.html (7.473Kb)
Autor
Škodová, Michaela
Vedoucí práce
Kaňovská, Lucie
Oponent
Schüller, David
Klasifikace
B
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá používanými formami marketingové komunikace vybrané společnosti. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi skupinou zákazníků z vinařského oboru, kde jsou zjištěny možné problémy v této problematice komunikace. Výsledkem této analýzy je výstup v podobě návrhů, které přispějí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
 
This diploma thesis focuses on the forms of communication used by one particular company. Another part of the thesis are the poll results of the group of customers from victiculture branch which shows us potential problems in this matters. The result of this analysis is an output in a form of suggestions which are going to contribute in improvement of marketing communication of this company.
 
Klíčová slova
Komunikace, zákazník, spokojenost, formy komunikace, marketing, Communication, customer, satisfaction, forms of communication, marketing
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Složení komise
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2020-07-14
Průběh obhajoby
Otázky oponenta práce - odpovězeno Ing. Josef Veselý: Pojem distributor a pojem obchodní zástupce, uveďte rozdílnost pojmů. Je přítomna automatizace v podniku? Školení jsou orientovana na jaké oblasti? - odpovězeno Mgr. Štěpán Konečný: Správa sociálních sítí, kdo by měl obsluhovat tyto sítě - interní/externí? Je student adekvátní volba? - odpovězeno doc. Vít Chlebovský: Do jaké míry se zákazník podílí na vývoji produktu, resp. jak se předávají tyto informace firmě a zda vůbec se zákazník podílí na konečném produktu. - odpovězeno Ing. Markéta Kruntorádová: Jaká je současná ekonomická situace firmy? V návrhu spolupráce s VŠ jste uvažovala i např. o stipendiích? Co si mohu představit pod pojmem "získání nových zákazníků"? - odpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/192072
Zdrojový dokument
ŠKODOVÁ, M. Marketingová komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Kolekce
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV