Show simple item record

Marketing Communication of a Company

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorŠkodová, Michaelacs
dc.date.accessioned2020-07-16T10:59:29Z
dc.date.available2020-07-16T10:59:29Z
dc.date.created2020cs
dc.identifier.citationŠKODOVÁ, M. Marketingová komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.cs
dc.identifier.other126187cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/192072
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá používanými formami marketingové komunikace vybrané společnosti. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi skupinou zákazníků z vinařského oboru, kde jsou zjištěny možné problémy v této problematice komunikace. Výsledkem této analýzy je výstup v podobě návrhů, které přispějí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the forms of communication used by one particular company. Another part of the thesis are the poll results of the group of customers from victiculture branch which shows us potential problems in this matters. The result of this analysis is an output in a form of suggestions which are going to contribute in improvement of marketing communication of this company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectKomunikacecs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectformy komunikacecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectCommunicationen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectforms of communicationen
dc.subjectmarketingen
dc.titleMarketingová komunikace společnostics
dc.title.alternativeMarketing Communication of a Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2020-07-14cs
dcterms.modified2020-07-15-13:43:48cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid126187en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 22:17:46en
sync.item.modts2021.11.12 21:12:29en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeSchüller, Davidcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky oponenta práce - odpovězeno Ing. Josef Veselý: Pojem distributor a pojem obchodní zástupce, uveďte rozdílnost pojmů. Je přítomna automatizace v podniku? Školení jsou orientovana na jaké oblasti? - odpovězeno Mgr. Štěpán Konečný: Správa sociálních sítí, kdo by měl obsluhovat tyto sítě - interní/externí? Je student adekvátní volba? - odpovězeno doc. Vít Chlebovský: Do jaké míry se zákazník podílí na vývoji produktu, resp. jak se předávají tyto informace firmě a zda vůbec se zákazník podílí na konečném produktu. - odpovězeno Ing. Markéta Kruntorádová: Jaká je současná ekonomická situace firmy? V návrhu spolupráce s VŠ jste uvažovala i např. o stipendiích? Co si mohu představit pod pojmem "získání nových zákazníků"? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record