• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu vybraného podniku

Proposal of Communication Mix of the Selected Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.752Mb)
review_127028.html (7.393Kb)
Author
Konečná, Lucie
Advisor
Milichovský, František
Referee
Dobešová, Marie
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného komunikačního mixu vybraného podniku, zjišťuje marketingové nedostatky a navrhuje nové nástroje komunikačního mixu. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska. Druhá část diplomové práce se zabývá interní a externí analýzou a třetí část obsahuje vlastní návrhy na nové prvky komunikačního mixu vybraného podniku.
 
This diploma thesis focuses on the analysis of the current communication mix of the selected company, identifies the marketing deficiencies and proposes new tools of the communication mix. The thesis is divided into three parts. The first part explains the theoretical background. The second part of the thesis deals with internal and external analysis and the third part contains own proposals for new elements of communication mix of the selected company.
 
Keywords
marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, online marketing, marketing, marketing communication, communication mix, advertising, online marketing
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-13
Process of defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky obhajoby - zodpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D.: Zohledňovala jste v dotazníkovém šetření sestavení komunikačního mixu s ohledem na B2B a na B2C? zodpovězeno Proč jste používala metodu SLEPT v rámci analýzy? zodpovězeno Jaký je výstup ze 7S analýzy? Jde o vzájemné sladění jednotlivých faktorů? zodpovězeno doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA: Jak často navštěvují zákazníci pneuservis, zohledňovala jste váhu ve výstupu z dotazníkového šetření? zodpovězeno Jaká je průměrná marže v pneuservisu? zodpovězeno doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.: Otázka vedoucího práce - jedná se o nové zákazníky anebo o stále zákazníky? zodpovězeno Kde berete jistotu, že zákazníci budou nakupovat na eshopu? zodpovězeno SWOT analýza - jaké silné stránky z této analýzy využíváte v komunikačním mixu? zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192080
Source
KONEČNÁ, L. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [357]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o. 

    Bezegová, Edita
    Bakalářská práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie a realizaci komunikační kampaně cestovní kanceláře ALEX. Cílem práce je optimalizace využití nástrojů komunikačního mixu a přeskupení struktury ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV