Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of selected company
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Milichovský, FrantišekGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem tradičního českého podniku Šohaj služby s.r.o. Tato práce je rozdělená na dvě základní části – teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na základní literaturu týkající se daného tématu, která čtenáři poskytuje podstatné informace k této problematice a pomůže mu lépe pochopit praktickou část. Druhá část této práce je zaměřena na samotnou firmu. Pomocí vybraných marketingových modelů je zpracován její rozbor. Je zhodnoceno, jak firma komunikuje se zákazníky a poskytuje jim produkty. Na závěr jsou navrhnuty podniku možnosti zlepšení komunikace se svými stávajícími a potenciálními zákazníky. The diploma thesis deals with the communication mix of the traditional Czech company Šohaj služby s.r.o. This thesis is divided into two basic parts – theoretical and practical. The theoretical part is focusing on the fundamental literature related to the topic, which provides the reader essential information on this issue and helps him to better understand the practical part. The second part is focused on the company itself. It is analysed by using selected marketing models. It is evaluated how the company communicates with customers and provides them its products. In conclusion, it is suggested some possibilities how to improve communication with its current and potential customers.
Keywords
Komunikace, komunikační mix, marketing, B2C, public relations, analýza, prodej, reklama, Communication, communication mix, marketing, B2C, public relations, analysis, sales, advertisingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-15Process of defence
Otázka vedoucího - odpovězeno. Otázka oponenta - odpovězeno. Otázky komise Ing. Karel Doubravský, Ph.D. - Komunikační prostředky při dotazování. Dotazníkové šetření a následné zjišťování závislostí. doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. - Materiálové toky, chybí popis dodavatelského řetězce. Kvalifikace zaměstnanců ze strany paní majitelky firmy.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192133Source
GRECOVÁ, K. Marketingová komunikace vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]