• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimalizace procesů servisního oddělení společnosti Bystronic Czech Republic, s.r.o

Process optimization maitenance section Bystronic Czech Republic, s.r.o. company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.401Mb)
review_125244.html (8.482Kb)
Author
Doušková, Lucie
Advisor
Rozehnalová, Jana
Referee
Drlík, Michal
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce je zaměřena na zmapování servisního oddělení ve společnosti Bystronic Czech Republic s.r.o. a optimalizaci k jejímu zlepšení budoucích stavů procesů. Optimalizace bude obsahovat návrh řešení ke zlepšení funkcionality oddělení tak, aby bylo možné dosáhnout podnikových cílů. Vyhodnocení vychází z porovnání dat minulých období za užití procesního přístupu. V úvodu jsou popsány analytické a optimalizační nástroje, ze kterých načerpané informace budou použity k návrhu nejvhodnějšího řešení.
 
This thesis focuses on mapping the service department at Bystronic Czech Republic s.r.o. and optimizing it to improve future process conditions. Optimization will include a solution design to improve the functionality of the department so that business goals can be achieved. The evaluation is based on a comparison of data of past periods using a process approach. The introduction describes the analytical and optimization tools from which the data will be used to design the most appropriate solution.
 
Keywords
Podnik, Optimalizace, Proces, Kvalita, Nástroje kvality, Paretův diagram, SWOT ana-lýza, Company, Optimization, Process, Quality, Quality tools, Pareto diagram, SWOT analy-sis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Kvalita, spolehlivost a bezpečnost
Composition of Committee
doc. Ing. Róbert Jankových, CSc. (předseda) doc. Dr. Ing. Daniel Prostredník, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Šrámek, Ph.D. (člen) Ing. Michal Drlík, Ph.D. (člen) prof. Ing. Hana Pačaiová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Milan Oravec, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-22
Process of defence
Studentka v úvodu prezentace představila téma i cíle své práce: Optimalizace procesů servisního oddělení a pobočku Bystronic Czech Republic, s.r.o.. Dále byla představena procesní mapa, popsány jednotlivé procesy firmy a SIPOC. Byla také popsána firemní hierarchie, kde studentka popsala své zařazení ve strukturním stromu a navržené úpravy strukturního stromu do budoucna. Také studentka navrhuje navýšení skladových kapacit zdejší pobočky, které sníží časy dodání, a optimalizaci struktury servisních techniků. K závěru práce studentka prezentuje SWOT analýzu, kterou hodnotí silné a slabé stránky firmy, a Paretův model, na kterém studentka zdůvodňuje změnu strukturního stromu prezentovanou dříve. Podle jaké normy máte zavedený systém kvality? Studentka odpovídá 9001:2015 a 10000 . Co je to high level structure? Studentka neodpovídá a otázka je zodpovězena komisí. Záporně také reaguje na otázku, zda četla výše zmíněné normy. Kdo je zákazník definovaný ve vaší práci? Studentka odpovídá, že to jsou firmy, které si kupují jejich produkty. Co je to KPI? Tato otázka není studentkou zodpovězena. Máte jiný systém managementu kvality krom 9001? Studentka odpovídá, že v rámci firmy nepřichází s normami do styku.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/193025
Source
DOUŠKOVÁ, L. Optimalizace procesů servisního oddělení společnosti Bystronic Czech Republic, s.r.o [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2020.
Collections
  • 2020 [577]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV