• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti

Proposal for Using Virtual Reality Technology in Marketing of a Company

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (4.055Mb)
review_111302.html (4.677Kb)
Autor
Šmerda, David
Vedoucí práce
Kaňovská, Lucie
Oponent
Herman, Pavel
Klasifikace
D
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce popisuje současný nástup technologie virtuální reality (VR) a možná využití této technologie v marketingu společnosti. Využití této technologie budu aplikovat ve společnosti PTÁČEK - velkoobchod a. s. V první části se zaměřím na teorii marketingu, marketingové komunikace, marketingových trendů včetně virtuální reality a psychologických hledisek ve spojení s VR. V druhé části představím společnost PTÁČEK - velkoobchod a. s. a za pomocí zvolených analýz analyzuji jeho marketingové prostředí, které shrnu ve výsledné SWOT analýze. Třetí část obsahuje návrh na zlepšení marketingu firmy prostřednictvím technologie VR, její zavedení a řešení v praxi.
 
This Bachelor Thesis describes the current advent of virtual reality (VR) technology and possible use of this technology in marketing of the company. I will apply this technology to PTÁČEK - velkoobchod a. s. In the first part I will focus on the theory of marketing, marketing communication, marketing trends including virtual reality and psychological aspects in connection with VR. In the second part I will introduce the company PTÁČEK - velkoobchod a. s. And using selected analyzes I will analyze its marketing environment, which I will summarize in the resulting SWOT analysis. The third part contains a proposal to improve the company's marketing through VR technology, it‘s implementation and solution in practice.
 
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, marketingové trendy, médium, technologie, virtuální realita (VR), psychologické faktory, společnost, inovace, Marketing, marketing communication, marketing trends, media, technology, virtual reality (VR), psychological factors, company, innovation
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Ekonomika podniku
Složení komise
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2020-07-24
Průběh obhajoby
Otázky oponenta práce: odpovězeno doc. Brychta: Jaký dopad pandemie COVID lze pro danou společnost očekávat ? - částečně odpovězeno doc. Brychta: Kdo jsou největší konkurenti společnosti ? - odpovězeno Ing. Pěta: Na str. 75 uvádíte hrubou mzdu grafika 25-45 tis. Kč a dále, že maximální náklady za rok jsou 540 tis. Kč. Je hrubá mzda jediným nákladem na zaměstnance? - částečně odpovězeno doc. Chlebovský poznámka: Vznesl výhradu k absenci pojednání o virtuální realitě v teoretické a analytické části práce. Vzniká tak nepoměr mezi těmito částmi a vymezeným cílem.
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/193173
Zdrojový dokument
ŠMERDA, D. Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Kolekce
  • 2020 [341]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV