Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti
Proposal for Using Virtual Reality Technology in Marketing of a Company
Auteur
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Herman, PavelGrade
DAltmetrics
Metadata
Afficher la notice complèteRésumé
Tato bakalářská práce popisuje současný nástup technologie virtuální reality (VR) a možná využití této technologie v marketingu společnosti. Využití této technologie budu aplikovat ve společnosti PTÁČEK - velkoobchod a. s. V první části se zaměřím na teorii marketingu, marketingové komunikace, marketingových trendů včetně virtuální reality a psychologických hledisek ve spojení s VR. V druhé části představím společnost PTÁČEK - velkoobchod a. s. a za pomocí zvolených analýz analyzuji jeho marketingové prostředí, které shrnu ve výsledné SWOT analýze. Třetí část obsahuje návrh na zlepšení marketingu firmy prostřednictvím technologie VR, její zavedení a řešení v praxi. This Bachelor Thesis describes the current advent of virtual reality (VR) technology and possible use of this technology in marketing of the company. I will apply this technology to PTÁČEK - velkoobchod a. s. In the first part I will focus on the theory of marketing, marketing communication, marketing trends including virtual reality and psychological aspects in connection with VR. In the second part I will introduce the company PTÁČEK - velkoobchod a. s. And using selected analyzes I will analyze its marketing environment, which I will summarize in the resulting SWOT analysis. The third part contains a proposal to improve the company's marketing through VR technology, it‘s implementation and solution in practice.
Keywords
Marketing, marketingová komunikace, marketingové trendy, médium, technologie, virtuální realita (VR), psychologické faktory, společnost, inovace, Marketing, marketing communication, marketing trends, media, technology, virtual reality (VR), psychological factors, company, innovationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-24Process of defence
Otázky oponenta práce: odpovězeno doc. Brychta: Jaký dopad pandemie COVID lze pro danou společnost očekávat ? - částečně odpovězeno doc. Brychta: Kdo jsou největší konkurenti společnosti ? - odpovězeno Ing. Pěta: Na str. 75 uvádíte hrubou mzdu grafika 25-45 tis. Kč a dále, že maximální náklady za rok jsou 540 tis. Kč. Je hrubá mzda jediným nákladem na zaměstnance? - částečně odpovězeno doc. Chlebovský poznámka: Vznesl výhradu k absenci pojednání o virtuální realitě v teoretické a analytické části práce. Vzniká tak nepoměr mezi těmito částmi a vymezeným cílem.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
ŠMERDA, D. Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [341]