Show simple item record

Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement

dc.contributor.advisorChlebovský, Vítcs
dc.contributor.authorKochová, Adriánacs
dc.date.accessioned2020-07-28T06:57:38Z
dc.date.available2020-07-28T06:57:38Z
dc.date.created2020cs
dc.identifier.citationKOCHOVÁ, A. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.cs
dc.identifier.other116451cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/193174
dc.description.abstractBakalárska práca sa týka analýzy spokojnosti zákazníkov. Konkrétne sa zameriava na spokojnosť zákazníkov predajne a autoservisu firmy JR-Cars, s.r.o. Zároveň sa na základe zistených údajov z analýzy venuje následným stanovením návrhov na zvýšenie spokojnosti zákazníkov.cs
dc.description.abstractThis thesis concerns the analysis of cutosmer satisfaction. Specifically , the customer satisfaction at the car dealership and car service of a business company JR-Cars, s.r.o. At the same time based on the observed data from the analysis, it involves following proposals for improving customer satisfaction.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectspokojnosť zákazníkovcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectautoserviscs
dc.subjectpredajcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcar serviceen
dc.subjectsaleen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení.cs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvementen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2020-07-24cs
dcterms.modified2020-07-27-07:51:31cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid116451en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.07.28 08:57:38en
sync.item.modts2020.07.28 08:14:37en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeMráček, Pavelcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího práce: odpovězeno Otázky oponenta práce: odpovězeno Ing. Fojtů: Na straně 71 Vaší práce máte zpracovánu SWOT matici. Proč jste mezi příležitosti zařadila “vytvoření dobrého jména” a “otevření další pobočky”? - částečně odpovězeno Ing. Pěta: Vysvětlete bod “ strata profitu, kvôli nízkemu zisku ”. - odpovězeno Ing. Pěta: Jak jste stanovila 5% diskontní sazbu? - odpovězeno doc. Brychta: U školení personálu uvádíte v kolonce zvýšení nákladů možnost ,, ano/ne " ? Vsvětelete - částečně odpovězeno doc. Brychta: U návrhů soutěže na sociálních sítích uvádíte, že nedojde ke zvýšení nákladů ? Je tento závěr korektní ? - částečně odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record