• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix podniku

Marketing Mix of a Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.974Mb)
review_125232.html (7.622Kb)
Author
Pospíšil, Vojtěch
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Hladík, Petr
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Tiskárna Pospíšil. Předmětem této práce je analyzovat současný stav společnosti z hlediska marketingového mixu a vytvořit si vlastní návrhy na zlepšení. Teoretická část definuje pojmy marketingu a marketingový mix, které jsou následně aplikovány v analytické části, kde je společnost analyzována. Poslední část navrhuje marketingová opatření, která povedou k získání potenciálních nových zákazníků a ke zlepšení propagace.
 
This bachelor’s thesis deals with marketing mix of the Tiskárna Pospíšil company. Subject of this thesis is to analyse current state of the company in terms of marketing mix and to create my own suggestions for improvement. The theoretical part defines the terms marketing and marketing mix, which are subsequently applied in the analytical part, where the company is analysed. The last part proposes marketing measures that will lead to the acquisition of potential new customers and improve the promotion.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, produkt, propagace, cena, lidé, konkurence, SWOT analýza, návrhy, Marketing, marketing mix, product, promotion, price, people, competitors, SWOT analysis, suggestions
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (místopředseda) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-24
Process of defence
Otázky vedoucího: zodpovězeno Otázky oponenta: zodpovězeno Ing. Hornungová: Z jakého důvodu navrhujete mít na obalu dodacích listech vaši značku. V rámci zaměstnanců uvádíte, že májí namožená záda, vaším návrhem je dát jim určité poukazy - v jaké budou výši, případně čeho se budou týkat? Jaké finanční zdroje má vaše společnost? Jaké má firma volné zdroje? Zodpovězeno částečně Ing. Luhan: Řešil jste nějakou ekonomickou efektivitu, při výběru tiskárny z pohledu provozu? Pracujete i s nějakým časovým nákladem na lidské zdroje provozování sociálních sítí? Zodpovězeno doc. Zich: Jak jste hodnotil rozšíření prodeje a zvýšení poptávky. Jaký finální výsledky odhadujete po zavedení návrhů. Kolik procent z celkových tržeb budou následně tvořit vaše produkty? Proč navrhujete žlutou barvu, když logo je modré? Co je v rámci SWOT analýzy položka příležitost? Poznámka o nevhodném uvedení či strukturování SWOT analýzy. Poznámka o rozporu návrhů cílů práce se zabezpečením realizace návrhů (jako např. koupení tiskárny). Zodpovězeno částečně
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/193182
Source
POSPÍŠIL, V. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [340]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV