Podpora prodeje a reklama minipivovaru
Sales promotion and advertising of microbrewery
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Schüller, DavidGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Brněnská pivovarnická společnost s.r.o. se zaměřením na oblast podpory prodeje a reklamy. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingové komunikaci a komunikačním mixu. Praktická část analyzuje vybranou společnost, současný stav a jeho vyhodnocení. Závěrečná část vychází z provedených analýz a poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové strategie společnosti. The bachelor thesis aims on the marketing communication of Brněnská pivovarnická společnost s.r.o. focusing on sales promotion and advertising. The theoretical part deals with marketing, marketing communication and communication mix. Practical part analyzes the selected company, the current status and its evaluation. Final part is based on the executed analyzes and provides recommendations and suggestions to improve company´s marketing strategy.
Keywords
marketing, marketingová komunikace, podpora prodeje, reklama, minipivovar, marketing, marketing communication, sales promotion, advertising, microbreweryLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-24Process of defence
Otázka vedoucího práce: 1) Který z Vašich návrhů považujete za klíčový pro zvýšení povědomí o produktech analyzované značky? - Odpovězeno Otázka oponenta práce: Jaká rizika jsou spojená s implementací uvedených návrhů? - Odpovězeno Ph.D. Smolíková: Jak je definovaná cílová skupina zákazníků? - Odpovězeno Ph.D. Poláček: Myslíte si, že cílení pivovaru je v souladu s chutí piva (spíše hořké pivo)? - Odpovězeno Ph.D. Poláček: Jak jste definovala konkurenci? - Odpovězeno Ph.D. Poláček: Jak bydou definovány náklady? - OdpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/193198Source
KRÁLOVÁ, K. Podpora prodeje a reklama minipivovaru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [340]