Návrh marketingové kampaně
Marketing Campaign Proposal

Autor
Vedoucí práce
Kříž, JiříOponent
Luhan, JanKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalárska práca sa zameriava na vytvorenie marketingovej kampane pre študijný program Manažérska informatika. Vychádza z teoretických poznatkov z oblasti marketingu a tvorby reklamnej kampane, ktoré následne využíva v celom obsahu práce. Obsahom práce je konkrétny návrh marketingovej kampane, tvorba online marketingu, ktorá má za účel zvýšenie povedomia o študijnom programe. This bachelor thesis focuses on creating a marketing campaign for the study program, Managerial Informatics. It is based on theoretical knowledge in the field of marketing and advertising campaign creation, which is subsequently used throughout the work. The content of this work is the concrete design of a marketing campaign and creation of online marketing, which is designed to increase awareness of the study program.
Klíčová slova
marketing, reklamná marketingová kampaň, online marketing, povedomie, marketing, advertising marketing campaign online marketing, awarenessJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Manažerská informatikaSložení komise
doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (předseda) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Mgr. Martina Bobalová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2020-07-29Průběh obhajoby
Otázky vedoucího práce - Odpovězeno Otázky oponenta práce - Odpovězeno doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc Jaká jsou podle vás klíčová kritéria uchazečů při výběru vysoké školy? Odpovězeno Měla jste pro marketingovou kampaň předem definovaný rozpočet, případně v jaké výši? Odpovězeno Který z vašich návrhů má nejvyšší prioritu? Odpovězeno Ing. Karel Doubravský, Ph.D. Zastupovala jste fakultu ve věci kampaně při spolupráci s firmou? Odpovězeno částečně Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc Kdo je náš konkurent při výběru vysoké školy? Odpovězeno částečněVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/193575Zdrojový dokument
RUSŇÁKOVÁ, A. Návrh marketingové kampaně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Kolekce
- 2020 [340]
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...