Show simple item record

Marketing Campaign Proposal

dc.contributor.advisorKříž, Jiřícs
dc.contributor.authorRusňáková, Alexandracs
dc.date.accessioned2020-07-31T06:59:26Z
dc.date.available2020-07-31T06:59:26Z
dc.date.created2020cs
dc.identifier.citationRUSŇÁKOVÁ, A. Návrh marketingové kampaně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.cs
dc.identifier.other127652cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/193575
dc.description.abstractBakalárska práca sa zameriava na vytvorenie marketingovej kampane pre študijný program Manažérska informatika. Vychádza z teoretických poznatkov z oblasti marketingu a tvorby reklamnej kampane, ktoré následne využíva v celom obsahu práce. Obsahom práce je konkrétny návrh marketingovej kampane, tvorba online marketingu, ktorá má za účel zvýšenie povedomia o študijnom programe.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on creating a marketing campaign for the study program, Managerial Informatics. It is based on theoretical knowledge in the field of marketing and advertising campaign creation, which is subsequently used throughout the work. The content of this work is the concrete design of a marketing campaign and creation of online marketing, which is designed to increase awareness of the study program.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectreklamná marketingová kampaňcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectpovedomiecs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectadvertising marketing campaign online marketingen
dc.subjectawarenessen
dc.titleNávrh marketingové kampaněcs
dc.title.alternativeMarketing Campaign Proposalen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2020-07-29cs
dcterms.modified2020-07-30-12:22:57cs
thesis.disciplineManažerská informatikacs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav informatikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid127652en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.07.31 08:59:26en
sync.item.modts2020.07.31 08:17:08en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeLuhan, Jancs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (předseda) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Mgr. Martina Bobalová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího práce - Odpovězeno Otázky oponenta práce - Odpovězeno doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc Jaká jsou podle vás klíčová kritéria uchazečů při výběru vysoké školy? Odpovězeno Měla jste pro marketingovou kampaň předem definovaný rozpočet, případně v jaké výši? Odpovězeno Který z vašich návrhů má nejvyšší prioritu? Odpovězeno Ing. Karel Doubravský, Ph.D. Zastupovala jste fakultu ve věci kampaně při spolupráci s firmou? Odpovězeno částečně Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc Kdo je náš konkurent při výběru vysoké školy? Odpovězeno částečněcs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programSystémové inženýrství a informatikacs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record