Žonglérské míčky Infinity
Infinity Juggling Balls

Author
Advisor
Kubíková, ZuzanaReferee
Votava,, JanGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem bakalářské práce je popsat autorovu cestu navrhování žonglérských míčků a zakládání žonglérské značky. Autor popisuje historii projektu a vysvětluje svá rozhodnutí, která jako designér, podnikatel a žonglér v jedné osobě dělal. Hlavními tématy jsou produktový design, ale také výroba a marketing jako nezanedbatelné součásti designu. The goal of the Bachelor’s Thesis is to describe the author’s path of designing juggling balls and setting up a juggling balls brand, and to explain the decisions, which he as a designer, entrepreneur and juggler in one person makes. The main issue is not only product design as such but also production and marketing as a non-negligible part of design.
Keywords
žonglérské míčky, produktový design, grafický design, corporate identity, podnikání, marketing, etika, rozvojový svět, juggling balls, product design, graphic design, corporate identity, entrepreneurship, marketing, ethics, developing worldLanguage
čeština (Czech)Study brunch
DesignComposition of Committee
Mgr. Zuzana Kubíková (předseda) doc. MgA. Mikuláš Macháček (člen) MgA. Vojtěch Vaněk (člen) MgA. Tereza Hejmová (člen) MgA. Tomáš Hrůza (člen) PhDr. Ladislav Jackson (člen) Mgr. Miroslav Maixner, Ph.D. (člen)Process of defence
Obhajova byla zahájena představením práce (prezentace díla spojená s praktickou ukázkou doprovozená autorským komentářem). Po přečtení posudků a zodpovězení v nich položených otázek byla zahájena rozprava. Jeden z dotazů se týkal brandingu – užití loga a marketingové strategie. Bakalářská práce byla v diskuzi hodnocena pozitivně.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/195080Source
PECA, V. Žonglérské míčky Infinity [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění. .Collections
- 2019 [36]