Show simple item record

Infinity Juggling Balls

dc.contributor.advisorKubíková, Zuzanacs
dc.contributor.authorPeca, Václavcs
dc.date.accessioned2020-09-02T14:54:13Z
dc.date.available2020-09-02T14:54:13Z
dc.date.createdcs
dc.identifier.citationPECA, V. Žonglérské míčky Infinity [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění. .cs
dc.identifier.other125668cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/195080
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je popsat autorovu cestu navrhování žonglérských míčků a zakládání žonglérské značky. Autor popisuje historii projektu a vysvětluje svá rozhodnutí, která jako designér, podnikatel a žonglér v jedné osobě dělal. Hlavními tématy jsou produktový design, ale také výroba a marketing jako nezanedbatelné součásti designu.cs
dc.description.abstractThe goal of the Bachelor’s Thesis is to describe the author’s path of designing juggling balls and setting up a juggling balls brand, and to explain the decisions, which he as a designer, entrepreneur and juggler in one person makes. The main issue is not only product design as such but also production and marketing as a non-negligible part of design.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných uměnícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectžonglérské míčkycs
dc.subjectproduktový designcs
dc.subjectgrafický designcs
dc.subjectcorporate identitycs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectetikacs
dc.subjectrozvojový světcs
dc.subjectjuggling ballsen
dc.subjectproduct designen
dc.subjectgraphic designen
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectentrepreneurshipen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectethicsen
dc.subjectdeveloping worlden
dc.titleŽonglérské míčky Infinitycs
dc.title.alternativeInfinity Juggling Ballsen
dc.typeTextcs
dcterms.modified2020-09-02-12:17:43cs
thesis.disciplineDesigncs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění. Ateliér grafického designu 1cs
thesis.levelBcA.cs
thesis.nameBcA.cs
sync.item.dbid125668en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.06.01 16:55:33en
sync.item.modts2021.06.01 16:13:49en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta výtvarných uměnícs
dc.contributor.refereeVotava,, Jancs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeMgr. Zuzana Kubíková (předseda) doc. MgA. Mikuláš Macháček (člen) MgA. Vojtěch Vaněk (člen) MgA. Tereza Hejmová (člen) MgA. Tomáš Hrůza (člen) PhDr. Ladislav Jackson (člen) Mgr. Miroslav Maixner, Ph.D. (člen)cs
but.defenceObhajova byla zahájena představením práce (prezentace díla spojená s praktickou ukázkou doprovozená autorským komentářem). Po přečtení posudků a zodpovězení v nich položených otázek byla zahájena rozprava. Jeden z dotazů se týkal brandingu – užití loga a marketingové strategie. Bakalářská práce byla v diskuzi hodnocena pozitivně.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programVýtvarná uměnícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record