Show simple item record

Bottom integral panel weight optimization of large transport aeroplane according to regulation CS-25

dc.contributor.advisorVlček, Daliborcs
dc.contributor.authorBohýl, Tomášcs
dc.date.accessioned2021-06-15T06:57:00Z
dc.date.available2021-06-15T06:57:00Z
dc.date.created2021cs
dc.identifier.citationBOHÝL, T. Hmotnostní optimalizace dolního integrálního panelu křídla velkého dopravního letounu dle předpisu CS-25 [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2021.cs
dc.identifier.other132471cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/197410
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá optimalizací vyztuženého integrálního panelu křídla letounu L-610 vzhledem k jeho únavové životnosti. Analýza byla provedena pomocí MKP, programu AFGROW a jazyka PYTHON.cs
dc.description.abstractThis master thesis deals with optimalization of stiffened integral wing panel of L-610 aircraft to its fatique life. Analysis has been made using FEM, AFGROW software and PYTHON language.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectDamage tolerancecs
dc.subjectšíření únavové trhlinycs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectDamage toleranceen
dc.subjectcrack growthen
dc.subjectoptimalizationen
dc.titleHmotnostní optimalizace dolního integrálního panelu křídla velkého dopravního letounu dle předpisu CS-25cs
dc.title.alternativeBottom integral panel weight optimization of large transport aeroplane according to regulation CS-25en
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2021-06-14cs
dcterms.modified2021-06-14-10:40:25cs
thesis.disciplineStavba letadelcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Letecký ústavcs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid132471en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 13:21:45en
sync.item.modts2021.11.12 12:36:11en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeKatrňák, Tomášcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Jiří Hlinka, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Ivo Jebáček, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Daněk, CSc. (člen) doc. Ing. Ladislav Janíček, Ph.D., MBA, LL.M. (člen) Ing. Robert Theiner, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOdpověd na otázku oponenta - Student v grafech znázornil průběh tlouštek pro jednotlivé varianty. Otázka na optimalizační metodu - Byla použita gradientní metoda SLSQP z knihovny Pythonu. Otázka zda je optimalizovaná jen únavová životnost nebo i statické zatížení? Student vysvětlil i statická pevnost je ošetřená. Otázka na detekovatelnou délku trhliny - student zmínil jaká je a Otázka co je obzaženo ve faktoru intenzity napětí - student zmínil geometrii trhliny a součásti Otázka ohledně přínosu integrálního panelu - student vsvětlil výhody. Otázka ohledně výsledku optimalizace - student vysvětlilcs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record