On-line marketingová komunikace

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca sa zameriava na online marketingovú komunikáciu spoločnosti Sledovanitv.cz s.r.o. V teoretickej časti sú vymedzené základné marketingové pojmy, ktoré predstavujú východisko pre ďalšie časti. Analytická časť rozoberá súčasný stav vybranej spoločnosti a jej marketingové prostredie, podrobuje analýze výsledky dotazníkového šetrenia a riziká. V návrhovej časti sú predostrené návrhy, ktoré majú za cieľ zlepšiť marketingovú komunikáciu na internete a znížiť úroveň rizík.
Marketing, online marketing communication, advertising, marketing research, questionnaire survey
Description
Citation
OSTROVSKÁ, N. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2021-06-10
Defence
otázky vedoucího: odpovězeno otázky oponenta: odpovězeno doc. Škapa: Podle čeho jste hodnotila kvalitu regresního modelu?. odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO