Využití interního personálního marketingu ve vybrané společnosti
Use of Internal Personnel Marketing in a Selected Company
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Schüller, DavidGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práca sa zameriava na personálny marketing a jeho uplatnenie v konkrétnom výrobnom podniku. Charakterizuje koncept, princípy a význam zvolenej problematiky, obsahuje analýzu súčasného stavu spoločnosti podporenú uskutočneným kvalitatívnym výskumom a navrhuje zmeny v internom personálnom marketingu, ktoré môžu prispieť k udržaniu potrebných ľudských zdrojov. The diploma thesis is focused on personnel marketing and its application in the manufacturing company. It characterizes the concept, principles and significance of the HR marketing. It also contains an analysis of the current company’s situation which is supported by conducted qualitative research. According to this analysis there are formulated suggestions that can contribute to the maintenance of the necessary human resources.
Keywords
marketing, personálny marketing, interný personálny marketing, externý personálny marketing, marketing, HR marketing, internal personnel marketing, external personnel marketingLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)Date of defence
2021-06-09Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ph.D. Doubravský - Stanovení váh u silných a slabých stránek, vývoj mobilní aplikace. - Odpovězeno doc. Zinecker - Ukazatele ovliňující náklady, tržby. - Odpovězeno prof. Jurová - Pro které automobilové společnosti jsou dodávány díly? - OdpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/197510Source
BUGÁROVÁ, D. Využití interního personálního marketingu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.Collections
- 2021 [349]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o.
Bezegová, EditaBakalářská práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie a realizaci komunikační kampaně cestovní kanceláře ALEX. Cílem práce je optimalizace využití nástrojů komunikačního mixu a přeskupení struktury ...