Marketingový audit vybrané společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu společnosti Tungaloy Rus se zvláštním zaměřením na spokojenost jejích pracovníků. V teoretické části diplomové práce se vymezuje pojem a význam marketingového auditu, a taktéž podstata spokojenosti pracovníků a moderní přístupy k jejímu měření. V analytické části diplomové práce se provádí marketingový audit společnosti Tungaloy Rus a průzkum spokojenosti jejích pracovníků. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhují doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové činnosti společnosti.
The master‘s thesis deals with marketing auditing of company Tungaloy Rus with a special focus on its employees’ satisfaction. The theoretical part of the thesis defines the meaning and importance of marketing audit, as well as the concept of employees’ satisfaction and modern approaches to its measurement. The analytical part of the thesis focuses on performing the marketing audit of company Tungaloy Rus and surveying the satisfaction of its employees. The proposal part of the thesis aims to making a set of recommendations based on the results of the marketing audit and the satisfaction research, which leads to improving the company's marketing activities.
Description
Citation
ERMOLIN, D. Marketingový audit vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Marcel Rolf Pfeifer, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-09
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno v plném rozsahu otázky oponenta - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS.: Vaše společnost cílí na průmyslový trh. Zkuste mi vysvětlit, proč mít e-shop na průmyslovém trhu? - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Ing. Robert Zich. Ph.D.: Neobáváte se negativních spojení v souvislosti s návrhem vaší vize? - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Ing. Robert Zich. Ph.D.: Jak byl návrh vize společnosti stanoven? - zodpovězeno částečně Ing. Marcel Rolf Pfeifer, Ph.D.: Když máte uvedeno, že je to B2B, proč myslíte, že směrem k zákazníkům musíte něco změnit? Existuje akutní potřeba ze strany firmy? - zodpovězeno v plném rozsahu
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO