Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií mezinárodní společnosti. V teoretické části je uvedena charakteristika marketingu a jednotlivých vybraných analýz. Praktická část analyzuje mezinárodní společnost WABCO Holding Inc. a obsahuje analýzy makroprostředí a mikroprostředí a průzkum. Na závěr jsou představeny návrhy sestavené pomocí zjištěných dat z analýz a průzkumu, které představují opatření na zlepšení marketingové strategie společnosti.
The diploma thesis deals with the marketing strategy of an international company. The theoretical part presents the characteristics of marketing and selected analyzes. The practical part analyzes the international company WABCO Holding Inc. and includes macro-environment and micro-environment analyzes and research. Finally, proposals compiled using the data obtained from analyzes and research are presented, representing measures to improve the company's marketing strategy.
Description
Citation
SKLENÁŘOVÁ, P. Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-15
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. - V tabulce Předpokládané náklady uvádíte položku Získání nového zaměstnance k vyřizování cenových požadavků. Z jakých částek se uvedený náklad skládá? Částečně zodpovězeno. Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. - Kdo je zákazníkem? Zodpovězeno. V rámci výzkumu jste zpracovala kvalitativní výzkum a výsledky jste překlopila do procent. Z jakého důvodu? Zodpovězeno. doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. - Mezi příležitosti uvádíte nízkou konkurenci. Patří do SWOT analýzy tato položka? Zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO