Marketingová komunikace společnosti při vstupu na zahraniční trh

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem této diplomové práce je komunikační mix vybrané společnosti se zaměřením na výrobu a prodej přírodní a léčivé kosmetiky a doplňků stravy a dále pak návrh na vhodnou marketingovou komunikaci při vstupu na polský trh. V teoretické části se zaměřuji na definování základních pojmů, které s tímto tématem úzce souvisí, zatímco analytická část je zaměřena na samotnou charakteristiku vybrané společnosti, analýzu vnitřního i vnějšího prostředí a přiblížení současného marketingového i komunikačního mixu. Poslední část je věnována samotným návrhům marketingové komunikace společnosti pro působení na B2B trhu v Polsku. Návrhy by měly vést k rozšíření povědomí o společnosti a jejích výrobcích na tomto trhu a rovněž k oslovení a získání potenciálních obchodních partnerů a zákazníků.
The main subject of this thesis is the communication mix of selected company which is focused on the production and sale of natural and healing cosmetics and dietary supplements, as well as a proposal for an appropriate marketing communication when entering the market in Poland. The theoretical part contains important terms of marketing and marketing communication, and it presents a theoretical framework for two following parts. The analytical part is then focused on the main characteristics of the selected company and this part also deals with the processing and evaluating of the analysis of internal and external environment, current level of marketing and communication mix. The last part is devoted to the proposals of marketing communication of the company for operating on the B2B market in Poland. These proposals should lead to raising awareness of the company and its products in this market, as well as reaching out and gaining potential business partners and customers.
Description
Citation
TURČANOVÁ, P. Marketingová komunikace společnosti při vstupu na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen)
Date of acceptance
2021-06-15
Defence
Otázky vedoucího: Jaké USP (Unique Selling Proposition - jedinečný prodejní argument) doporučujete analyzované společnosti používat pro oslovení nových zákazníků na polském trhu? odpovězeno Které z navrhovaných komunikačních kanálů a nástrojů považujete při vstupu analyzované společnosti na nový trh za klíčové? odpovězeno Otázky oponenta: Z jakého důvodu navrhujete společnost Rossmann pro exkluzivní spolupráci? Je na polském trhu další firma vrhodná pro stejnou exkluzivitu (obrat, pokrytí trhu)? odpovězeno Jakou vidíte možnost vstupu potravinových doplňků firmy Topvet (Green idea s.r.o.) na polský trh? odpovězeno Ing. Nina Bočková, Ph.D. Zjišťovala jste obchodní podmínky Rosmannu pro polský trh? Jak jste určila přirážku 35%? odpovězeno Jak by probíhala distribuce do Polska? odpovězeno Na základě čeho usuzujete, že pokud se společnost dostane do Rosmannu v Polsku, otevře se tím vstup i na ostatní trhy? odpovězeno Doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc Existuje metodologický rozdíl mezi marketingovou komunikací pro tuzemský a zahraniční trh? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO