Vzdělávání zaměstnanců jako nástroj ke zlepšení služeb v cestovním ruchu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
V bakalárskej práci sa pojednáva o problematike vzdelávania zamestnancov v oblasti cestovného ruchu. Vďaka dotazníkovému preskúmaniu dokáže práca analyzovať súčasný stav vzdelávania v skúmanej oblasti. V práci je použité dotazníkové šetrenie a vytvorená SWOT analýza. Na základe dotazníka a analýzy sú zhotovené v analytickej časti návrhy a ekonomické zhodnotenie, ktoré vedú k skvalitneniu služieb v cestovnom ruchu
The bachelor thesis deals with the issue of employees education in the field of tourism. Thanks to the questionnaire review, this bachelor thesis is able to analyze the current state of education in the researched area. In my work I used a questionnaire survey and created a SWOT analysis. In the analytical part based on the analysis I made proposals and economic evaluation, which lead to the improvement of services in tourism.
Description
Citation
LEŠČIŠINOVÁ, N. Vzdělávání zaměstnanců jako nástroj ke zlepšení služeb v cestovním ruchu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
bez specializace
Comittee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-18
Defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ing. Videcká: Zpracovávala jste práci pro konkrétní společnost? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO