Marketingový význam body image

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009-06
ORCID
Advisor
Referee
Mark
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Abstract
Představy o těle (body image) významně podmiňují chování spotřebitele. Pro marketingové reflexe jsou podstatné jejich psychologické, kulturní a sociální relace. Představují intenzivní vstupy do průběhu kupních rozhodovacích procesů spotřebitelů. Článek upozorňuje na směry zkoumání body image v marketingové perspektivě. Na analýze vybraných dat MML-TGI otevírá diskusi nad reálným vlivem reklamy na body image spotřebitelů.
Description
Citation
Trendy ekonomiky a managementu. 2009, III, č. 4, s. 19-27. ISSN 1802-8527.
http://www.fbm.vutbr.cz/cs/fakulta/vedecky-casopis/aktualni-cislo/540-cislo4
Document type
Peer-reviewed
Document version
Published version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Comittee
Date of acceptance
Defence
Result of defence
Document licence
© Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
DOI
Citace PRO