Boloňský proces: Zdroj vnitřních reforem vysokého školství

Loading...
Thumbnail Image
Date
2007-12
ORCID
Advisor
Referee
Mark
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Abstract
Implementace Boloňského procesu je zdrojem vnitřních reforem vysokého školství v jednotlivých evropských zemích, Českou republiku nevyjímaje. Utváření EHEA akcentuje mobilitu, fokusaci na studenta, kvalitu a zaměstnatelnost absolventů, včetně propojování EHEA a ERA. Článek představuje stručnou analýzu vybraného okruhu problémů vážících se na vymezování kompetencí v rámci univerzitních studijních programů v kontextu s probíhajícím Boloňským procesem. V článku je věnována pozornost druhům a úrovním kompetencí v kontextu s Dublinskými deskriptory a EQF. Přitom je nutno podtrhnout dynamičnost kompetencí jako souhrnu vědomostí, dovedností a schopností.
Description
Citation
Trendy ekonomiky a managementu. 2007, I, č. 1, s. 39-45. ISSN 1802-8527.
http://www.fbm.vutbr.cz/cs/fakulta/vedecky-casopis/aktualni-cislo/111-cislo1
Document type
Peer-reviewed
Document version
Published version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Comittee
Date of acceptance
Defence
Result of defence
Document licence
© Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
DOI
Citace PRO