• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2021
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2021
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti

Proposal for Improving the Communication Mix in a Selected Company

Thumbnail
View/Open
review_133751.html (10.04Kb)
final-thesis.pdf (2.510Mb)
Author
Savićová, Sandra
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Mráček, Pavel
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem bakalářské práce je komunikační mix chovatelských potřeb ZOO Zóna, s. r. o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu současné situace společnosti. Na základě výsledků provedených analýz je vypracována poslední část práce, která obsahuje návrhy na zlepšení komunikačního mixu chovatelských potřeb.
 
The subject of this bachelor's thesis is the communication mix of the Pet Supplies ZOO Zóna, s. r. o. There are three main parts of this thesis. In the first part there is summarised theoretical knowledge from the field of marketing. Second part is focused on the analysis of the current state of the company. Third part describes author's improvement suggestions of the communication mix of the Pet Supplies based on results of previous analysis.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, komunikační mix, SWOT analýza, marketing, marketing mix, marketing environment, communication mix, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of defence
2021-06-22
Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno Otázky oponenta - zodpovězeno Otázky komise: doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.: Z čeho usuzujete, že povědomí je malé a je třeba ho zvyšovat? Jak lze zjistit, jaké je povědomí o společnosti? Jaké faktory zvyšují povědomí? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/199849
Source
SAVIĆOVÁ, S. Návrh na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Collections
  • 2021 [440]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV