• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • українська 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2021
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2021
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti

Proposal for Improving the Communication Mix in a Selected Company

Thumbnail
Переглянути
review_133751.html (10.04Kb)
final-thesis.pdf (2.510Mb)
Автор
Savićová, Sandra
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Mráček, Pavel
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Předmětem bakalářské práce je komunikační mix chovatelských potřeb ZOO Zóna, s. r. o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu současné situace společnosti. Na základě výsledků provedených analýz je vypracována poslední část práce, která obsahuje návrhy na zlepšení komunikačního mixu chovatelských potřeb.
 
The subject of this bachelor's thesis is the communication mix of the Pet Supplies ZOO Zóna, s. r. o. There are three main parts of this thesis. In the first part there is summarised theoretical knowledge from the field of marketing. Second part is focused on the analysis of the current state of the company. Third part describes author's improvement suggestions of the communication mix of the Pet Supplies based on results of previous analysis.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, komunikační mix, SWOT analýza, marketing, marketing mix, marketing environment, communication mix, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of defence
2021-06-22
Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno Otázky oponenta - zodpovězeno Otázky komise: doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.: Z čeho usuzujete, že povědomí je malé a je třeba ho zvyšovat? Jak lze zjistit, jaké je povědomí o společnosti? Jaké faktory zvyšují povědomí? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/199849
Source
SAVIĆOVÁ, S. Návrh na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Collections
  • 2021 [440]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV