Show simple item record

Proposal for Improving the Communication Mix in a Selected Company

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorSavićová, Sandracs
dc.date.accessioned2021-06-24T06:53:46Z
dc.date.available2021-06-24T06:53:46Z
dc.date.created2021cs
dc.identifier.citationSAVIĆOVÁ, S. Návrh na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.cs
dc.identifier.other133751cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/199849
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je komunikační mix chovatelských potřeb ZOO Zóna, s. r. o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu současné situace společnosti. Na základě výsledků provedených analýz je vypracována poslední část práce, která obsahuje návrhy na zlepšení komunikačního mixu chovatelských potřeb.cs
dc.description.abstractThe subject of this bachelor's thesis is the communication mix of the Pet Supplies ZOO Zóna, s. r. o. There are three main parts of this thesis. In the first part there is summarised theoretical knowledge from the field of marketing. Second part is focused on the analysis of the current state of the company. Third part describes author's improvement suggestions of the communication mix of the Pet Supplies based on results of previous analysis.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing environmenten
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleNávrh na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnostics
dc.title.alternativeProposal for Improving the Communication Mix in a Selected Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2021-06-22cs
dcterms.modified2021-06-28-08:04:38cs
thesis.disciplinebez specializacecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid133751en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 18:02:31en
sync.item.modts2021.11.12 17:21:51en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeMráček, Pavelcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího - zodpovězeno Otázky oponenta - zodpovězeno Otázky komise: doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.: Z čeho usuzujete, že povědomí je malé a je třeba ho zvyšovat? Jak lze zjistit, jaké je povědomí o společnosti? Jaké faktory zvyšují povědomí? - zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika podnikucs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record