• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2021
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2021
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti

Sales Promotion and Advertising of Company

Thumbnail
View/Open
review_135115.html (9.335Kb)
final-thesis.pdf (2.823Mb)
Author
Švecová, Petra
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Kaňovská, Lucie
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Metro Cafe Baru v Havlíčkově Brodě, která je ve vlastnictví společnosti R&S Group HB s.r.o. orientovanou na podporu prodeje a reklamu. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovou komunikací a komunikačním mixem. Praktická část rozebírá danou společnost, která byla vybrána, její nynější stav a následné vyhodnocení. V závěrečné části jsou zobrazeny provedené analýzy a doporučení, návrhy na vylepšení postupu marketingové strategie podniku.
 
This bachelor thesis deals with marketing communication of Metro Cafe Bar in Havlíčkův Brod which is owned by company R&S Group HB s.r.o. Marketing communication is oriented on sales promotion and advertisement. Main purpose of theoretical part is to describe defition of marketing, marketing communication and commnucation mix. Practical part is oriented on chosen company and the current situation. Finally, in the last part there will be introduction of questionnaire with its results and suggestion for improvement of marketing strategy.
 
Keywords
marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, podpora prodeje, reklama, Metro Cafe Bar, marketing, marketing communication, marketing mix, sales promotion, advertising, Metro Cafe Bar
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)
Date of defence
2021-06-22
Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. - Kolik jste měla respondentů v rámci dotazníkového šetření? Zodpovězeno s výhradami. Jeden z Vašich návrhů je realizace zahrádky. Jaké budou měsíční náklady na pronájem prostoru před barem? Zodpovězeno částečně.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/199873
Source
ŠVECOVÁ, P. Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Collections
  • 2021 [440]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV