• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2021
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2021
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti

Proposals for Marketing Mix Elements Improvement

Thumbnail
View/Open
review_135143.html (11.19Kb)
final-thesis.pdf (2.202Mb)
Author
Žuffová, Simona
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Havíř, David
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalárska práca je zameraná na Návrh zdokonalenia marketingového mixu spoločnosti Zepelin, s.r.o. a následne na návrhy pre upravenie, zdokonalenie marketingového mixu. Teoretická časť práce sa zaoberá marketingom, marketingovým mixom, marketingovou komunikáciou a prostredím. Praktická časť je venovaná návrhom ku zdokonaleniu marketingového mixu a ich aplikácií. Spoločnosť Zepelin, s.r.o. sa zaoberá výrobou a predajom stanov, plachiet, prístreškov a textilných nafukovacích predmetov.
 
This bachelor thesis is focused on the "Proposals for marketing mix elements improvement" Zepelin, s.r.o. and consequently on proposals for adjusting, better said improving the marketing mix. The theoretical part deals with marketing, marketing mix, marketing communication and business environment. The practical part is about the design of an improved marketing mix and its application. The company Zepelin, s.r.o. is engaged in the manufacture and sale of tents, sails, shelters and inflatable textiles.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, produkt, propagácia, cena, SWOT analýza, Marketing, marketing mix, product, propagation, price, SWOT analysis
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. et Ing. Kateřina Procházková, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)
Date of defence
2021-06-22
Process of defence
Otázky oponenta - odpovězeno Ing. Milichovský: Kdo je Vaším hlavním zákazníkem ve vztahu k uvedeným návrhům? - odpovězeno s výhradami Jaké jsou předpokládané náklady návrhů? - odpovězeno s výhradami Vysvětlete zda lze zorbing využívat i v zimních měsících? - odpovězeno Ing. Procházková: Proč v propagačním plánu a reklamě ve vyhledávání uvádíte nulové náklady? - odpovězeno s výhradami Vysvětlete náklady, které jste uvedla u sociální sítě Instagram? - odpovězeno Komise navrhla stupeň E z důvodů formálních nedostatků práce.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/199875
Source
ŽUFFOVÁ, S. Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Collections
  • 2021 [440]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV