Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na chování zákazníka. Definuje marketing, marketingový mix, komunikační mix se zaměřením na sociální sítě. Její součástí jsou pohledy dvou stran – pohled majitele či marketéra kavárny a zároveň vnímání daného tématu zákazníkem a analýza daných pohledů. Poslední část práce je zaměřena na doporučení efektivní marketingové komunikace pro kavárny.
The bachelor thesis deals with marketing communication and its affect on customer behavior. It defines marketing, marketing mix and communication mix, focusing on social media. The thesis have two sides – one with cafe owners and their opinion on marketing activity and second descibing the customer’s point of view on the situation and their opinion on marketing. Last part of the thesis is focused on recommendations for marketing communication for cafés.
Description
Citation
MORKESOVÁ, Z. Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-23
Defence
Otázka vedoucího práce: Myslíte si, že je za pomoci reklamy možné změnit nevědomě vnímané aspekty na vědomě vnímané? - Odpovězeno Otázka oponenta práce: Dokázala byste v Brně uvést dvě až tři kavárny, které podle Vás vhodně využívají komunikační nástroje, a proč? - Odpovězeno Ph.D. Luňáček: Vstup na virtuální sítě je opravdu beznákladový? Máte představu o časové náročnosti? - Odpovězeno Ph.D. Hornungová: Neuvažujete o předání správy sociálních sítí nějaké reklamní agentuře? - Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO