• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2021
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2021
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Chování zákazníka v konkrétní oblasti

Customer / Consumer Behavior in a Particular Sphere

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (8.776Mb)
review_135266.html (10.85Kb)
Author
Prokopová, Lucie
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Milichovský, František
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce analyzuje chování spotřebitele na trhu erotických pomůcek. Teoretická část se zabývá zejména faktory ovlivňující chování zákazníka. Dále pojednává o nákupním rozhodování, které může být ovlivněno komunikačním mixem. Praktická část obsahuje analýzu místa prodeje a deskripci marketingových aktivit vybrané společnosti. Na základě provedené analýzy jsou vytvořeny návrhy na změny konkrétních oblastí komunikačního mixu. Tyto změny by měly zajistit lepší vnímání dané problematiky v rámci celé společnosti.
 
The bachelor thesis analyzes consumer behavior in a particular sphere. The theoretical part deals mainly with the influencing factors consumer behavior. This part also discusses about the purchasing decisions that may be influenced by the communication mix. The practical part contains an analysis of the point of sale and a description of marketing activities of the selected company. Based on the performed analysis, are made proposals for changes in specific areas of the communication mix. These changes should ensure a better perception of the issue throught whole society.
 
Keywords
chování spotřebitele, marketingová komunikace, online marketing, komunikační mix, erotické pomůcky, Erotic City, consumer behavior, marketing communication, online marketing, communication mix, Erotic devices, Erotic City
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of defence
2021-06-23
Process of defence
Otázka vedoucího práce: Existují podle Vás jiná odvětví, kde se chovají zákazníci stejně jako jste identifikovala ve Vaší práci v analyzované oblasti? - Odpovězeno Otázka oponenta práce: Jakým způsobem doporučujete postupovat při přesunu zákazníků z jedné skupiny do jiné? Proč? - Odpovězeno Doc. Bartoš: Jakým způsobem jste oslovila respondenty? - Odpovězeno Doc. Bartoš: Zkoušela jste i srovnání s konkurencí? - Odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/200059
Source
PROKOPOVÁ, L. Chování zákazníka v konkrétní oblasti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Collections
  • 2021 [440]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV