Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Customer / Consumer Behavior in a Particular Sphere

Autor
Vedoucí práce
Mráček, PavelOponent
Milichovský, FrantišekKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce analyzuje chování spotřebitele na trhu erotických pomůcek. Teoretická část se zabývá zejména faktory ovlivňující chování zákazníka. Dále pojednává o nákupním rozhodování, které může být ovlivněno komunikačním mixem. Praktická část obsahuje analýzu místa prodeje a deskripci marketingových aktivit vybrané společnosti. Na základě provedené analýzy jsou vytvořeny návrhy na změny konkrétních oblastí komunikačního mixu. Tyto změny by měly zajistit lepší vnímání dané problematiky v rámci celé společnosti. The bachelor thesis analyzes consumer behavior in a particular sphere. The theoretical part deals mainly with the influencing factors consumer behavior. This part also discusses about the purchasing decisions that may be influenced by the communication mix. The practical part contains an analysis of the point of sale and a description of marketing activities of the selected company. Based on the performed analysis, are made proposals for changes in specific areas of the communication mix. These changes should ensure a better perception of the issue throught whole society.
Klíčová slova
chování spotřebitele, marketingová komunikace, online marketing, komunikační mix, erotické pomůcky, Erotic City, consumer behavior, marketing communication, online marketing, communication mix, Erotic devices, Erotic CityJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
bez specializaceSložení komise
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2021-06-23Průběh obhajoby
Otázka vedoucího práce: Existují podle Vás jiná odvětví, kde se chovají zákazníci stejně jako jste identifikovala ve Vaší práci v analyzované oblasti? - Odpovězeno Otázka oponenta práce: Jakým způsobem doporučujete postupovat při přesunu zákazníků z jedné skupiny do jiné? Proč? - Odpovězeno Doc. Bartoš: Jakým způsobem jste oslovila respondenty? - Odpovězeno Doc. Bartoš: Zkoušela jste i srovnání s konkurencí? - OdpovězenoVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/200059Zdrojový dokument
PROKOPOVÁ, L. Chování zákazníka v konkrétní oblasti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.Kolekce
- 2021 [440]