Show simple item record

Customer / Consumer Behavior in a Particular Sphere

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorProkopová, Luciecs
dc.date.accessioned2021-06-25T06:54:15Z
dc.date.available2021-06-25T06:54:15Z
dc.date.created2021cs
dc.identifier.citationPROKOPOVÁ, L. Chování zákazníka v konkrétní oblasti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.cs
dc.identifier.other135266cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/200059
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje chování spotřebitele na trhu erotických pomůcek. Teoretická část se zabývá zejména faktory ovlivňující chování zákazníka. Dále pojednává o nákupním rozhodování, které může být ovlivněno komunikačním mixem. Praktická část obsahuje analýzu místa prodeje a deskripci marketingových aktivit vybrané společnosti. Na základě provedené analýzy jsou vytvořeny návrhy na změny konkrétních oblastí komunikačního mixu. Tyto změny by měly zajistit lepší vnímání dané problematiky v rámci celé společnosti.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis analyzes consumer behavior in a particular sphere. The theoretical part deals mainly with the influencing factors consumer behavior. This part also discusses about the purchasing decisions that may be influenced by the communication mix. The practical part contains an analysis of the point of sale and a description of marketing activities of the selected company. Based on the performed analysis, are made proposals for changes in specific areas of the communication mix. These changes should ensure a better perception of the issue throught whole society.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectchování spotřebitelecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjecterotické pomůckycs
dc.subjectErotic Citycs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectErotic devicesen
dc.subjectErotic Cityen
dc.titleChování zákazníka v konkrétní oblastics
dc.title.alternativeCustomer / Consumer Behavior in a Particular Sphereen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2021-06-23cs
dcterms.modified2021-06-28-08:04:37cs
thesis.disciplinebez specializacecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid135266en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.22 22:06:04en
sync.item.modts2021.11.22 21:41:59en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeMilichovský, Františekcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázka vedoucího práce: Existují podle Vás jiná odvětví, kde se chovají zákazníci stejně jako jste identifikovala ve Vaší práci v analyzované oblasti? - Odpovězeno Otázka oponenta práce: Jakým způsobem doporučujete postupovat při přesunu zákazníků z jedné skupiny do jiné? Proč? - Odpovězeno Doc. Bartoš: Jakým způsobem jste oslovila respondenty? - Odpovězeno Doc. Bartoš: Zkoušela jste i srovnání s konkurencí? - Odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika podnikucs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record