Recent Submissions

  • Marketingové aktivity pro vstup společnosti do nové lokality 

    Palla, Jaroslav
    Tato práce se zabývá analýzou současného stavu na trhu jihomoravského kraje v oblasti výkupu a zpracování kovového odpadu. Její první část se soustředí na nutná teoretická východiska. V druhé části je představena společnost ...
  • Informační strategie firmy 

    Sedlařík, Vladimír
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou služby YouTube a následným popisem jejích hlavních nedostatků. Na základě teoretických postupů a provedených analýz je cílem navrhnout službu, která odstraní hlavní problémy YouTube, ...
  • Návrh rozvoje firmy v oblasti maloobchodního prodeje potravin 

    Škrdlík, Miloš
    Diplomová práce představuje návrh rozvoje společnosti jenž je výhradně českou maloobchodní sítí prodejen potravin a smíšeného zboží. Cílem práce je optimalizace strategie takovým způsobem, aby zaručila získání konkurenční ...
  • Posouzení informačního systému firmy a návrh změn 

    Vránová, Nikola
    Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného informačního systému zvolené společnosti, poukazuje na jeho případné nedostatky a chyby. Informace získané z provedených analýz povedou ke stanovení vhodných řešení ...
  • Financování projektů z fondů EU 

    Zlomková, Veronika
    Diplomová práce se zabývá zpracováním možných variant financování investičního projektu firmy XY s. r. o., která vyrábí pryžové autokoberce. Jednou z možností je i financování projektu z fondů Evropské unie. Teoretická ...
  • Posouzení informačního systému firmy a návrh změn 

    Mišák, Stanislav
    Diplomová práce se zabývá posouzením informačního systému autoškoly a návrhem jeho změn.
  • Návrh motivačního systému společnosti 

    Papoušková, Andrea
    Diplomová práce se zaměřuje na návrh motivačního systému obchodního oddělení společnosti, která poskytuje komplexní služby v oblasti marketingu. Součástí práce je analýza stávajícího motivačního systému společnosti, při ...
  • Návrh strategie rozvoje malé firmy 

    Myšková, Iveta
    Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření strategie rozvoje v rodinném podniku působícím na trhu s IT. Součástí je analýza vnějšího a vnitřního prostředí sledované společnosti. Na základě aktuálního postavení společnosti ...
  • Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o. 

    Geyerová, Vladimíra
    Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro společnost XXX s.r.o.. Tato společnost poskytuje zájmové kroužky pro děti do mateřských škol. Konkrétně je tato práce zaměřena na marketingový výzkum nového trhu Hodonínsko. ...
  • Komunikační mix denního stacionáře 

    Karasová, Barbora
    Hlavním předmětem diplomové práce „Komunikační mix denního stacionáře“ je navrhnutí komunikačního mixu začínajícího občanského sdružení JOHANKA. První část je zaměřena na nezbytná teoretická východiska. V druhé části je ...
  • Financování projektů z fondů EU 

    Fialová, Aneta
    Diplomová práce se zabývá množnostmi získání dotací z fondů EU. Tuto dotaci chce strojírenská společnost použít pro financování účasti na zahraničním veletrhu. Práce pojednává o možnostech financování plánovaných projektů, ...
  • Návrh změny organizační kultury ve společnosti AGRAL, zemědělská technika, a.s. 

    Kupčík, Roman
    Předmětem diplomové práce je organizační kultura a její vliv na efektivnost společnosti. Cílem práce je analyzovat obsah stávající organizační kultury vybrané firmy, zhodnotit jej ve vztahu ke společnosti a navrhnout taková ...
  • Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení 

    Hyblerová, Dana
    V této diplomové práci bude zpracována finanční analýza vybrané společnosti. V první části budou uvedena teoretická východiska potřebná k praktickému využití. Dále budou uvedeny analýzy okolí podniku – SLEPTE, Porterova ...
  • Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o. 

    Chrápavá, Lucie
    Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti OKAY elektrospotřebiče. Veškerý průzkum a výsledné dotazování proběhly ve městě Brně, ve dvou vybraných prodejnách společnosti. Práce spojuje ...
  • Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti 

    Jandová, Lenka
    Diplomová práce se zabývá zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti. Jsou v ní vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje a je v ní analyzována zvolená společnost se zaměřením na její komunikační ...
  • Návrh marketingové strategie podniku Petr Heyduk 

    Heyduk, Petr
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu podniku Petr Heyduk. Práce je zpracovávána souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomoci dotazníků, testu cenové citlivosti a analýzy ...
  • Využití prostředků umělé inteligence pro podporu rozhodování v podniku 

    Sedláček, Jakub
    Diplomová práce je zaměřena na využití umělé inteligence v rozhodování podniku AMD Netolický s.r.o. V rámci této práce jsou definovány problémy a navrhnutá možná opatření, jež povedou v budoucnu ke zlepšení stávající situace ...
  • Informační strategie firmy 

    Rajkovič, Matej
    Práca sa zaoberá kvalitatívnym výskumom v oblasti podpory budovania reputácie pomocou informačných technológií v slovenských firmách a implementáciou zistených poznatkov do návrhu novej informačnej stratégie firmy. Okrem ...
  • Využití agilních metod při tvorbě strategických materiálů 

    Waldhans, Marek
    Tato diplomová práce se zaměřuje na popis agilních metodik a jejich využití při tvorbě strategického materiálu v podniku. Hlavní část práce je věnována metodikám SCRUM a Kanban. Přínosem této práce je optimalizování procesu ...
  • Návrh projektu zavedení inteligentního měření 

    Vašíček, Daniel
    Diplomová práce se zabývá návrhem projektu zavedení inteligentního měření pro vybranou lokalitu v oblasti plynárenství. Při vytváření je využita metodika projektového managementu dle IPMA.

View more