Now showing items 79-98 of 348

  • Kapitálový trh jako zdroj financování bydlení 

    Hanák, Petr
    Práce zkoumá možnosti financování nemovitostí určených k bydlení. Zabývá se základními nástroji sloužícími k jejich financování i jejich vzájemnými kombinacemi. Hlavně se věnuje jejich porovnávání s cílem nalézt optimální ...
  • Komoditní deriváty z pohledu drobného investora 

    Prokopec, Michal
    Tato diplomová práce se zabývá investicemi do komoditních aktiv prostřednictvím finančních a komoditních derivátů. V první části práce jsou představeny jednotlivé typy komodit a je zde uveden i historický vývoj jejich ...
  • Komplexní pojištění podnikatelského subjektu 

    Moltaš, Jakub
    Tato diplomová práce popisuje návrh komplexního pojištění pro vybraný podnikatelský subjekt. Práce obsahuje charakteristiku vybrané společnosti, analýzu rizik, které společnost ohrožují, výběr nejvhodnější pojišťovny a ...
  • Komunikační strategie pro společnost Monsanto, s.r.o. 

    Mikulcová, Jana
    Diplomová práce se zabývá zpracováním komunikační strategie pro společnost Monsanto s.r.o. zabývající se zemědělskými produkty. Práce popisuje obecné a oborové okolí společnosti, společnost samotnou a na základě těchto ...
  • Konkurenční zpravodajství firmy 

    Donthová, Veronika
    Diplomová práce analyzuje stávající stav konkurenčního zpravodajství ve firmě. Obsahuje analýzu povědomí o konkurenčním zpravodajství a jeho využívání jako konkurenční výhody v poradenských společnostech v České republice. ...
  • Likvidace obchodní společnosti 

    Orletová, Jana
    Tato práce popisuje proces likvidace, který předchází ukončení podnikání. Abych přiblížila průběh likvidace společnosti v praxi, popisuji v praktické části diplomové práce činnost likvidátora v akciové společnosti, která ...
  • Lokalizace přímé zahraniční investice ve Střední Evropě 

    Hánečka, Martin
    Předmětem diplomové práce „Lokalizace přímé zahraniční investice ve Střední Evropě“ je oblast lokalizace přímých zahraničních investic ve středoevropském regionu a možnosti usnadnění lokalizačního rozhodování investora. ...
  • Management lázní 

    Špaček, Martin
    Práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí lázní, na základě které jsou navrženy strategie, které by společnost měla implementovat pro zvýšení své konkurenceschopnosti. Práce dále popisuje možnosti a výhody ...
  • Management obchodní společnosti obchodující s elektrickou energií 

    Havlíčková, Eva
    Práce hodnotí současný stav trhu s elektřinou ve střední a jihovýchodní Evropě s fokusem na firmu Coal Energy v minulosti a současnosti operující na českém a zahraničním trhu. V závěru navrhuje pro Coal Energy eventuální ...
  • Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s. 

    Rychlá, Jana
    Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu bankovních služeb. Je v ní popsaná teorie tvorby marketingového mixu banky, tvorba marketingové kampaně a řízení vztahu s klienty. Cílem práce je posouzení používaných ...
  • Marketingová strategie firmy El-Port 

    Kořenek, Martin
    Diplomová práce je zaměřena na oblast marketingového plánování a klade si za cíl navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro firmu El-Port. V první části jsou uvedena teoretická východiska marketingu a dále postupy pro ...
  • Marketingová strategie firmy v oblasti CRM IS 

    Všetička, Martin
    Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie firmy Melzer, spol. s r.o. v oblasti CRM informačních systémů. Rozebírá moderní marketingové koncepce a poukazuje na nutnost zdatného řízení vztahů se ...
  • Marketingová strategie podniku 

    Václavíková, Petra
    Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro internetový obchod www.babylonshop.cz. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová ...
  • Marketingová strategie pro firmu OHL ŽS, a.s. 

    Peterková, Eva
    Diplomová práce popisuje vývoj a současný stav ve firmě OHL ŽS, a.s. a je zaměřena na analýzu jejího makroekonomické a mikroekonomické prostředí. Na základě této analýzy navrhuji opatření, která povedou ke splnění požadovaných ...
  • Marketingová strategie v ICT společnosti 

    Heža, Stanislav
    Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie firmy. K tomu potřebuje zhodnotit informace o obecném prostředí, trhu a konkurenci. Na základě předpokladů dalšího vývoje oborového prostředí navrhuje možné varianty ...
  • Marketingový plán pro MORAVOSTAV Brno, a.s. 

    Kopecká, Lucie
    Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu ve společnosti MORAVOSTAV Brno, a.s. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje charakteristika dané ...
  • Marketingový výzkum před zavedením nového výrobku na trh 

    Dvořáková, Markéta
    Diplomová práce se zabývá průzkumem preference zákazníků v oblasti Kabelových nosných podpůrných systémů na českém trhu . Šetření vyústí v závěrečná doporučení pro firmu, která hodlá zavést nový výrobek který rozšíří ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků 

    Mrázková, Monika
    Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka Knihovny Jiřího Mahena v Brně. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu, sektoru příspěvkových organizací a dotazníku jako nástroji pro ...
  • Metodika návrhu architektury SW informačního systému 

    Plachý, Lukáš
    Cílem práce je navrhnout takovou metodiku tvorby architektury SW aplikací která umožňuje snadné, bezchybné a systematické přenesení reálných obchodních procesů do modelu vhodného jako zadání pro implementaci programátory. ...
  • Metodika využívání e-bankingu a elektronických katalogů 

    Neumanová, Radka
    Diplomová práce se zabývá problematikou využití elektronického bankovnictví a elektronických katalogů. V první části diplomové práce je popisován vývoj elektronizace bankovnictví včetně popisu současných forem elektronického ...