Zobrazování na "Looking Glass"

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zobrazování objektů z reálného světa na stereo displeji typu "Looking Glass", zařízení od firmy Looking Glass Factory Inc., jehož hlavní předností je trojrozměrné vykreslování. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace, která vytvoří za pomocí uživatele formát, který je následně umožněno na displej promítnout. První část práce představuje základy 3D zobrazování, ze kterých zařízení Looking Glass vychází. Druhou částí je realizace mobilní aplikace, která je založena na oficiální dokumentaci tohoto stereo zařízení. Výsledná aplikace pořizuje postupným snímáním v přímce videozáznam zobrazovaného objektu, přičemž aplikace ověřuje správnost snímání senzory v zařízení. Následně je možné záznam zastřihnout, stabilizovat jednotlivé pohledy na objekt a převést je na formát vyžadovaný zařízením Looking Glass. Na displeji se snímané objekty úspěšně vykreslují a vytváří trojrozměrnou iluzi. Výsledek byl realizován na mobilní systému Android.
This bachelor's thesis focuses on rendering real objects from the real world on stereo display called  "Looking Glass", a device from the company Looking Glass Factory Inc., whose main advantage is three-dimensional rendering. The working roots are designing and implementing a mobile application that, with the help of a user, creates a format, which then can be projected on the display. The first part of the thesis presents the basics of 3D rendering, on which the functionality of the device is based. The second part of the thesis covers the design of a mobile application, which is based on the official documentation of this stereo display. The completed mobile app captures a recording in a straight line of the viewed object, while the application verifies the correctness of the movement. The footage then can be cropped, individual views of the object have to be stabilized and then converted to the format required by the Looking Glass. The created format is correctly displayed and creates a three dimensional illusion. The result was implemented on an Android mobile system.
Description
Citation
KOTÁB, D. Zobrazování na "Looking Glass" [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) prof. Ing. Jan M. Honzík, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Jiří Jaroš, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-08-25
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E. Otázky u obhajoby: Předveďte komisi, jak aplikace funguje pomocí demostračního videa nebo jiným způsobem. Proč se uživatelské rozhraní nepřízpůsobuje rozlišení obrazovky? Proč jste zvolil 68 snímků místo 45? Proč trvá 3 minuty vyříznutí 2 snímků z videa? Jakým způsobem využíváte akcelerometry? Co je cílem vaši aplikace? Trvá opravdu dvě minuty vyříznutí 2 snímků z videa? Mohl byste zarovnání řešit automaticky? Máte představu, jakou chybu má akcelerometr?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO