Now showing items 96-115 of 377

  • Implementace informačního systému do vybrané a.s. 

    Nováková, Kamila
    Cílem této bakalářské práce je představení a analýza procesu zavádění nového informačního systému do podmínek vybrané společnosti. Na základě detailní analýzy budou předloženy závěry a doporučení pro vedení společnosti. ...
  • Initial Public Offering v podmínkách českého kapitálového trhu 

    Kupčík, Roman
    Bakalářská práce se zabývá vysvětlením problematiky IPO, postupem celého procesu IPO v podmínkách českého kapitálového trhu a vývoje českého kapitálového trhu od jeho počátku do současnosti spolu s analýzou dosud uskutečněných ...
  • Internetový marketing pro advokátní kancelář 

    Kroulíková, Michaela
    Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení internetového marketingu pro advokátní kancelář. Vysvětluje konkrétní pojmy související s danou problematikou, které jsou důležité pro teoretické znalosti. Obsahuje současný stav ...
  • Komoditní deriváty z pohledu drobného investora 

    Sapák, David
    Tato práce popisuje moţnosti elektronického obchodování na světových burzách. Přibliţuje, jak lze pomocí osobního počítače a celosvětové sítě internet pracovat efektivně v programových platformách připojených přímo na ...
  • Kompetence manažera v multikulturním prostředí firmy STUDENT AGENCY, s.r.o. 

    Kučera, Jaroslav
    Tato bakalářská práce pojednává o kompetencích manažera. O problémech, které mohou nastat v komunikaci v multikulturním prostředí firmy. Obsahuje základní souhrnné informace o tom, jaké jsou role manažera ve firmě. V ...
  • Komunikační mix pro společnost Contipro Group 

    Barnetová, Eliška
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření ke zlepšení komunikačního mixu společnosti Contipro Group. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznamuje čtenáře se ...
  • Komunikační strategie 

    Grandič, Tomáš
    Předmětem mé bakalářské práce Komunikační strategie firmy je analýza marketingové komunikace u firmy Marks & Spencer. V první části své práce se věnuji teoretickým východiskům, především průběhu celé marketingové komunikace. ...
  • Kritická analýza porovnání jednotlivých metod oceňování nemovitostí 

    Konečný, Ondřej
    Předmětem bakalářské práce je srovnání jednotlivých metod oceňování. Práce se zabývá především otázkami oceňování nemovitostí a znalecké legislativy. V první části jsou zpracovaná teoretická východiska potřebná analýze ...
  • Likvidace obchodních společností a právní postavení likvidátora 

    Kučera, Jan
    Práce se zabývá problematikou zrušení obchodních společností všech typů se soustředěním na likvidaci. Práce si klade za cíl rozebrat možnosti zániku obchodních společností s likvidací, věnovat pozornost možným úskalím. ...
  • Marketingový mix cestovní kanceláře Fischer, a.s. 

    Burdová, Lucie
    Bakalářská práce se orientuje především na rozbor marketingového mixu cestovní kanceláře Fischer, a.s., která se zabývá prodejem zájezdů včetně širokého spektra doprovodných exkluzivních služeb. Tato práce je zaměřena na ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků 

    Mlezivová, Veronika
    Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem spokojenosti zákazníků jazykové školy. Popisuje způsob návrhu marketingového průzkumu, provádění dotazníkového šetření a analýzu získaných informaci. Na základě provedeného ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků 

    Kopřiva, Vojtěch
    Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu ...
  • Model e-marketingu firmy 

    Hladišová, Dana
    Práce popisuje možnosti, které elektronické obchodování může nabídnout firmám podnikajícím prostřednictvím internetové sítě. Kterých postupů se má firma držet, aby dosáhla úspěchů využitím e-marketingu.
  • Model elektronického obchodu ve službách 

    Šustrová, Tereza
    Bakalářská práce se zabývá současnou situací společnosti poskytující služby v oblasti kopírování, laminování, vazby dokumentů a podobně. Firmě navrhuje především model elektronického obchodu týkající se struktury, funkčnosti ...
  • Model marketingu elektronického obchodování 

    Mejzlík, Vojtěch
    Tato práce pojednává o návrhu marketingového modelu pro elektronické obchodování. Snahou je znázornění nejrozšířenějších a nejúčinnějších metod marketingové strategie. V praktické části práce je rozebrán konkrétní případ ...
  • Model strategického řízení elektronického obchodu 

    Janková, Martina
    V bakalářské práci je uveden návrh možné varianty modelu strategického řízení elektronického obchodu zaměřeného především na požadavky koncového zákazníka. Předkládaná práce obsahuje teoretická východiska k systémově ...
  • Moderní trendy elektronického obchodu 

    Pospíšil, Lukáš
    Práce se zabývá návrhem 3D banneru a 3D modelu pro elektronický obchod pomocí nových moderních technologií.
  • Modul plánování a řízení výrobních zdrojů 

    Klaudíny, Michal
    Bakalárska práca je zameraná na návrh a vytvorenie systému na zefektívnenie riadenia a plánovania výrobných zdrojov konkrétnej firmy. Obsah práce tvorí krátke predstavenie firmy, potom nasleduje teoretická časť, v ktorej ...
  • Motivace a odměňování zaměstnanců - daňové aspekty 

    Trlida, Martin
    Tato práce se zabývá motivací zaměstnanců a možnostmi odvodové optimalizace při odměňování. Provedu analýzu současného modelu odměňování ve zvolené firmě. Cílem bude navrhnout nový model odměňování, který bude zaměstnance ...
  • Motivace pracovníků v high-tech firmě 

    Šmedek, Martin
    Cílem bakalářské práce je analyzovat hodnoty vybraného souboru zaměstnanců high-tech firmy. Dílčími cíli jsou analýza motivačních preferencí a analýza přístupu zaměstnanců k organizaci. Analýzu byla provedena prostřednictvím ...