Now showing items 115-134 of 396

  • Marketing internetového obchodu 

    Popolanský, Jiří
    V mé diplomové práci se budu zabývat tématem marketingu internetového obchodu. V teoretické části se zaměřím na nalezení vhodných nástrojů marketingové podpory. V praktické části zejména na analýzu současné situace v ...
  • Marketing v elektronickém obchodě 

    Bártová, Dana
    Diplomová práce se zamuje na marketing v pomrn nové sfée a to marketing na internetu. Specifikuje konkrétní nedostatky internetového obchodu a navrhuje nkolik podstatných krok pro pokroilejší fungování již existujícího ...
  • Marketingová strategie firmy 

    Kozelek, Pavel
    Předmětem diplomové práce je „Marketingová strategie firmy“, která je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Hlavním cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie výrobního podniku, se zaměřením ...
  • Marketingová strategie firmy Nugget 

    Nehyba, Tomáš
    Předmětem této práce je analýza marketingové strategie firmy Nugget a možný návrh marketingové strategie pro následující období. V teoretické části budou popsány teoretické aspekty pro získání potřebných dat. V praktické ...
  • Marketingová strategie hotelu Bítov 

    Růžičková, Žaneta
    Diplomová práce se zabývá analýzou současné situace a následně výběrem vhodné marketingové strategie pro Hotel Bítov v rekreační oblasti Vranovské přehrady. Teoretická část se zabývá problematikou využití marketingových ...
  • Marketingová strategie motoristických veletrhů 

    Hraběová, Jana
    Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro automobilový veletrh Autotec & Autosalon Brno 2010. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingové komunikace a uplatnění jejích jednotlivých nástrojů ...
  • Marketingová strategie nově vzniklé společnosti 

    Slámová, Pavla
    Cílem diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro společnost nově vstupující na trh služby privátní letecké dopravy. Tato práce předkládá obecné principy a strukturu marketingové koncepce a strategie, které ...
  • Marketingová strategie pre podnik Ing. Augustín Dobiš AD SPECTRUM 

    Harant, Vladimír
    Diplomová práce je projektem marketingové a komunikační strategie výrobní firmy. Práce obsahuje situační analýzu současného stavu a to včetně hodnocení slabých a silných stránek firmy, jejích příležitostí a hrozeb a na ...
  • Marketingová strategie pro expanzi firmy IVK s.r.o. 

    Ivičič, Stanislav
    Práce je zamřena na zpracování externí a interní analýzy firmy IVK s.r.o.. Z této analýzy budou vycházet doporučení ke strategii expanze.
  • Marketingová strategie společnosti 

    Koláček, Tomáš
    Cílem práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro mladou společnost pohybující se na mediálním a marketingovém trhu. V této diplomové práci je popsáno použití klíčových metod, základní teoretické ...
  • Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o. 

    Smolík, Kamil
    Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Motiv Press, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická východiska získaná v průběhu studia na Fakultě podnikatelské. Druhá část práce se ...
  • Marketingová strategie společnosti Telefónica O2 

    Bilavčík, Martin
    Diplomová práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii pro firmu Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Navržená strategie je zaměřena na zvolený cílový trh a vychází zejména z výsledků získaných na základě dotazníků ...
  • Marketingová Strategie vstupu Kolumbijské firmy Hamacas RGV na Evropský trh 

    Vastušková, Valéria
    Hlavnou úlohou diplomovej práce je analýza potenciálu Európskeho trhu na vstup Kolumbijskej firmy Hamacas RGV a navrhnutie stratégie vstupu. Táto firma sa už niekožko rokov venuje ručnej výrobe výlučne tradičných kolumbijských ...
  • Marketingová strategie vstupu Kolumbijské firmy Juan Valdez Café na evropský trh 

    Učeň, Michal
    Předmětem diplomové práce je zhodnocení současné mezinárodní marketingové strategie kolumbijské společnosti Procafecol S.A. a návrh dalšího postupu při vstupu na evropský trh. Firma je zaštítěna kolumbijskou asociací ...
  • Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice 

    Jindrová, Marta
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ...
  • Marketingové zhodnocení návštěvy Svatého otce Benedikta XVI. 

    Vaculík, Lukáš
    Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení návštěvy Svatého otce v Brně po stránce marketingu a propagace. Teoretická část srovnává tržní a neziskový sektor, zejména působení a vliv marketingu v těchto odlišných oblastech. ...
  • Marketingový plán v oblasti služeb 

    Sládková, Iva
    Diplomová práce se zabývá analýzou prostředí v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit nejvhodnější marketingový mix pro konkrétní oblast trhu a stanovit marketingový plán pro pobočku společnosti XY, která poskytuje služby ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků 

    Nováková, Veronika
    Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka firmy KABESTAV. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. Praktická část práce popisuje ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků 

    Grygová, Eva
    Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení dotazníku spokojenosti zákazníků na veterinární klinice TOSA. Teoretická část je věnována problematice marketingového výzkumu, spokojenosti zákazníků a ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků 

    Váňová, Kateřina
    Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Poskytuje teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového výzkumu včetně jejich praktické aplikace v konkrétním podniku a prezentuje ...