Analýza dopravy a návrh zlepšení ve městě Červený Kostelec
Transport analysis and improvement proposal in Červený Kostelec

Author
Advisor
Matuszková, RadkaReferee
Radimský, MichalGrade
FAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zaměřuje na dopravní analýzu ve městě Červený Kostelec v Královéhradeckém kraji. Práce obsahuje analýzu dopravních módů zejména silniční dopravy a parkování, současně navrhuje jejich optimalizaci. V první části práce jsou uvedeny základní informace o městě Červený Kostelec. Dále je popsán stávají stav dopravy ve městě. Druhá část se zaměřuje na analýzu a řešení problematických míst. This diploma thesis focuses on the transport analysis in the town Červený Kostelec in the Hradec Králové Region. The work contains analysis of transport modes, especially road transport and parking, concurrently proposes their optimization. The first part of the thesis provides basic informations of the town Červený Kostelec. Next there is described the current traffic situation in the town. The second part of the work focuses on the analysis and solution of the difficult places.
Keywords
Červený Kostelec, intenzita dopravy, silniční doprava, parkování, ulice, nehodovost, Červený Kostelec, intensity of transport, road transport, parking, street, accident rateLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
Doc. Ing. Tomáš Tichý, Ph.D., MBA - předseda, doc. Ing. Tomáš Vymazal, Ph.D. - místopředseda, Ing. Jakub Niedoba - tajemník, Ing. Jakub Niedoba - člen, Ing. arch. Jan Májek, Ph.D. - člen, Ing. Radim Kolář, Ph.D. - člen, Ing. Richard Svoboda, Ph.D. - člen, Ing. Eva Vítková, Ph.D. - člen,Date of defence
2022-02-03Process of defence
Během své prezentace s názvem "Tepelný komfort cestujících na zastávkách hromadné dopravy" pohovořil o stávajícím stavu železniční a dopravní situaci v městě Červený Kostelec, analýze nehodovosti v daném městě. Dále student mluvil o problémech na ulici Sokolská s vyhodnocením problémových míst a následně navrhl zlepšení těchto nevhodných míst a problémových úseků. Poté byly položeny dotazy oponenta diplomové práce Ing. Michal Radimský Ph.D. : 1) V práci nesprávně uvádíte, že je na ulici Sokolská nejvyšší povolená rychlost 50 km/h. Vysvětlete, jaký je rozdíl mezi povolenou a dovolenou rychlostí. 2) Bylo by vhodné udělat z ulice Sokolské „Zónu 30“? Vysvětlete důvody, proč ano nebo ne. 3) Jaká je na ulici Sokolská intenzita cyklistů? Nebylo by vhodné zde udělat nějaká opatření pro cyklisty? Otázky oponenta byly zodpovězeny Následovaly dotazy členů komise: Ing. Richard Svoboda, Ph.D.: 1) Je parkování na silnici nutné? 2) Jaký je rozdíl mezi imisemi a emisemi? Ing. Radim Kolář, Ph.D.: 1) Kde sídlí problémová firma kterou jste zmiňoval a jak to že město povolilo vjezd nákladních automobilů do centra města? 2) Je nehodovost na tomto úseku vyšší než v jiných částech města? Doc. Ing. Tomáš Tichý, Ph.D., MBA:: 1) Z jakého důvodu jste si zvolil ulici Sokolskou a ne problematické náměstí o kterém jste hovořil, a co jste tam přesně řešil? 2) Opravdu jste z uvedeného portál zjistil všechny nehody v daném úseku? 3) Proč ve vašem návrhu nebyla provedena úprava dopravního značení? Mohla by tato úprava zlepšit dopravní situaci na ulici? 4) říkal jste že se na ulici se vytvářejí kolony, víte jak dlouhé tyto kolony bývají? Ing. arch. Jan Májek, Ph.D.: 1) Mohl by jste mi vysvětlit váš návrh problémového řešení popřípadě ukázat nějaké výkresové řešení? 2) Která z analýz/ analytická data je zpracována přímo Vámi tedy nejsou použity analytické data z jiných zdrojů? Ing. Eva Vítková, Ph.D. 1) Splnil jste cíle které uvádíte ve Vašem zadání diplomové práce? Otázky zodpovídal váhavě, neodborně a neúplněResult of the defence
práce nebyla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/203658Source
ZELINKA, M. Analýza dopravy a návrh zlepšení ve městě Červený Kostelec [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2022.Collections
- 2022 [374]