Návrh severního sjezdu z VRT do Hranic na Moravě

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Cílem diplomové práce je navrhnout sjezd z RS1 VRT Bohumín – Přerov do železniční stanice Hranice na Moravě na rychlost 160 km/h. Návrh je zpracován se snahou minimalizovat zábory a minimalizovat inženýrské objekty. Dalším cílem je navrhnout dvojici kolejových spojek na VRT. Součástí diplomové práce je návrh železničního spodku, železničního svršku a odvodnění trati.
The aim of this master’s thesis is the design of railway junction from high-speed rail RS1 Bohumín – Přerov to railway station Hranice na Moravě at a speed 160 of kph. The design has been developed with minimisation of land occupation and the minimisation of engineering structures. The next aim is the design of two pairs of railroad switch on the high-speed rail. Part of the thesis is the design of the railway substructure, railway superstructure and track drainage.
Description
Citation
GELOVÁ, Z. Návrh severního sjezdu z VRT do Hranic na Moravě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
prof. Ing. Libor Ižvolt, Ph.D. - předseda, doc. Ing. Otto Plášek, Ph.D. - místopředseda, Ing. Erik Dušek - tajemník, Ing. Jan Valehrach - člen, doc. Ing. Hana Krejčiříková, CSc. - člen, Ing. Tibor Trnovszký - člen, Ing. Petr Rotschein - člen, Ing. Lukáš Sobotka - člen,
Date of acceptance
2022-02-01
Defence
Studentka Bc. Zuzana Gelová nejprve prezentovala svoji závěrečnou práci s názvem Návrh severního sjezdu z VRT do Hranic na Moravě. Dále byl přečten posudek vedoucího práce a posudek oponenta. Otázky oponenta: 1) Uveďte způsoby nebo příklady, jakými lze dosáhnout větší únosnosti pláně tělesa železničního spodku. Studentka popsala jednotlivé metody zvýšení únosnosti zeminy v podloží železniční trati. 2) Popište základní rozdíly konstrukce železničního svršku a spodku na VRT a na konvenční železniční trati. Studentka podrobně popsala jednotlivé rozdíly v návrhových parametrech železničního svršku a spodku na VRT a konvenční železniční trati. Připomínka k chybě v návrhu GPK stávající koridorové trati: Studentka popsala, kde udělala chybu a vysvětlila jak měly být rychlosti správně navrženy. prof. Ižvolt přednesl několik připomínek k diplomové práci. Ing. Sobotka - Kde seženete zeminu pro tvorbu navržených náspů? Z jiných úseků současně stavěné VRT.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO