• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rekonstrukce žst. Podivín

Podivin Station Reconstruction

Thumbnail
View/Open
review_141769.html (1.402Kb)
final-thesis.pdf (18.73Mb)
appendix-1.zip (4.810Mb)
Posudek-Vedouci prace-59373.pdf (95.73Kb)
Posudek-Oponent prace-59374.pdf (211.7Kb)
Author
Veits, Lukáš
Advisor
Říha, Tomáš
Referee
Dohnal, Michal
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá rekonstrukcí železniční stanice v Podivíně. V rámci práce bude navrženo nové kolejové řešení stanice pro zvýšení rychlosti na 200 km/h včetně návrhu železničního svršku, železničního spodku a celkového odvodnění. Dále bude navržena celková peronizace pomocí dvou ostrovních nástupišť s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice.
 
This diploma thesis deals with reconstruction of the Podivín railway station. As part of the work, a new railway solution for the station will be proposed to increase the speed to 200 km / h, including the design of the railway superstructure, substructure and overall drainage. Furthermore, a total peronization will be proposed using two island platforms with a boarding edge height of 550 mm above the top of the rail.
 
Keywords
železniční stanice, rekonstrukce, železniční svršek, železniční spodek, kolej, nástupiště, odvodnění, railway station, reconstruction, railway superstructure, railway substructure, track, platform, drainage
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Konstrukce a dopravní stavby
Composition of Committee
doc. Ing. Martin Lidmila, Ph.D. - předseda, prof. Ing. Jaroslav Smutný, Ph.D. - místopředseda, Ing. Pavel Kulich - tajemník, Ing. Richard Svoboda, Ph.D. - člen, Ing. Tomáš Říha - člen, Ing. Radim Wrana - člen, Ing. Ondřej Pokorný - člen, Ing. Tomáš Rozbořil - člen,
Date of defence
2022-02-01
Process of defence
Student obecně seznámil komisi s obsahem a cíli diplomové práce. Dále popsal dopravní situaci v žst. Podivín. Student popisuje základní myšlenky studie a obhajuje konkrétní řešení. Student reaguje na připomínky oponenta rešerší možností odvodnění ve vodorovných stanicích. Dále uspokojivě reaguje na dotaz předsedy na téma odpařovacího příkopu. Další připomínkou je vzájemná šířka schodiště a podchodu, kde student připouští, že by řešení mohlo být odlišné. Další připomínky student obhajuje chybou z nepozornosti. Otázka: Jaká jsou pravidla na návrh nástupišť u kolejí s rychlostí 200 km/h? Odpověď: Student reaguje tím, že by bylo vhodnější navrhnout nástupiště u předjízdných kolejí. Otázka: Proč je konstrukční vrstva 2 x 400 mm? Jak to v praxi provedete? Odpověď: Student popisuje technologii zřizování konstrukční vrstvy. Otázka: Je možné trativody řešit lepším způsobem? Odpověď: Student připouští, že ano. Otázka: Jaká je minimální hloubka trativodů a na kterou vrstvu je měřena? Odpověď: Student správně odpovídá.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/203668
Source
VEITS, L. Rekonstrukce žst. Podivín [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2022.
Collections
  • 2022 [374]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV