Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
The importance of marketing a construction company in participating in public procurement

Author
Advisor
Dohnal, RadekReferee
Budíková, MichaelaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tématem diplomové práce je význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách. Diplomová práce analyzuje stavební firmu Imos Brno, a.s. Práce je zaměřena na sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení optimalizace v souvislosti se získáváním veřejných zakázek. The master’s thesis deals with the importance of marketing a construction company in participating in public procurement. The master’s thesis analyses the construction company Imos Brno, a.s. The work is aimed at following and describing the instruments of marketing communication tools in particular construction company. Then it deals with the assesment of their current state and with a plan of its optimization in the context of public procurement.
Keywords
Marketing, stavební trh, stavební společnost, marketingové nástroje, značka, hodnota, marketingový výzkum, veřejné zakázky, goodwill, analýza marketingu, zákazníci, marketingový rozpočet., Marketing, construction market, construction company, marketing tools, brand, value, marketing research, public procurement, goodwill, marketing analysis, customers, marketing budget.Language
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. - předseda, doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D. - místopředseda, Ing. Martin Marek - tajemník, Ing. Lubor Kalousek, Ph.D. - člen, Ing. Zdeněk Krejza, Ph.D. - člen, Ing. Petr Aigel, Ph.D. - člen, Ing. Radek Dohnal, Ph.D. - člen, Ing. Lukáš Witala, Ph.D. - člen,Date of defence
2022-02-01Process of defence
Závěrečnou práci obhajovala jasně a srozumitelně. Z jejího přednesu bylo patrné, že k úkolům, které řešila, přistupovala zodpovědně. Na otázky členů komise odpověděla pohotově a s přehledem. Rovněž na doplňkové otázky od oponenta odpověděla správně a jasně. Státní zkušební komise závěrem konstatovala, že studentka svou závěrečnou práci obhájila na výborné požadované úrovni.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/203748Source
USTOHALOVÁ, M. Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2022.Collections
- 2022 [374]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...