• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta architektury
  • 2021
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta architektury
  • 2021
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

škola Na Radosti, Žďár nad Sázavou

School on The Joy, Zdar nad Sázavou

Thumbnail
View/Open
review_142183.html (8.819Kb)
final-thesis.pdf (32.39Mb)
appendix-1.zip (13.32Mb)
Author
Kučera, Petr
Advisor
Vítek, Jiří
Referee
Mačuda, Michal
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Závěrečná bakalářská práce reaguje na požadavek vedení školy Na Radosti ve Žďáru nad Sázavou na návrh nové budovy demokratické školy. Z důvodu nevyhovujícího současného stavu, kdy škola sídlí na více místech ve městě, potřebuje nový vyhovující prostor odpovídající jejich specifickým požadavkům a potřebám. Demokratickou školou se rozumí systém vyučování, který je založen na svobodné volbě daného jedince. Nová škola o kapacitě cca 100 žáků má vytvořit vhodný prostor pro výuku, hru a sport. Díky vymezenému pozemku nabídne taktéž propojení s krajinou a vytvoření kreativního a výukového prostředí v ní.
 
The final bachelor's thesis responds to the request of the management of the Na Radosti school in Žďár nad Sázavou to design a new building for a democratic school. Due to the unsatisfactory current situation, where the school is located in several places in the town, it needs a new suitable space corresponding to their specific requirements and needs. A democratic school is a system of teaching based on the free choice of the individual. The new school, with a capacity of approximately 100 pupils, is to create a suitable space for learning, play and sport. Thanks to the designated land, it will also offer a connection to the landscape and create a creative and learning environment within it.
 
Keywords
Žďár nad Sázavou, Žďár, architektura, školství, škola, demokracie, svoboda, příroda, volnost, Montessori, alternativní výuka, alternativní škola, vzdělání, architecture, education, school, democracy, freedom, nature, freedom, Montessori, alternative education, alternative school
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Architektura
Composition of Committee
prof. Ing. arch. Zdeněk Fránek (předseda) Mgr. art Ing.arch. Ján Pernecký  (člen) Ing. arch. Ing. Rudolf Müller (člen) Ing. arch. Ing. Jan Vrbka (člen) Ing. arch. Jiří Marek (člen)
Process of defence
Student odprezentoval svůj návrh. Byly přečteny posudky oponenta a vedoucího práce. Autor reaguje na podněty k obhajobě. Co vás vedlo k ornamentálnosti? Co znamená “index” ve vašem projektu? Je vaše aplikace dekoru adekvátní našim podnebným podmínkám? Je to plus nebo mínus v celém návrhu? Dotaz na osvětlení tříd a interiéru školy. Dotaz na povrchy stěn zhotovených pomocí technologie 3D tisku. Dotaz na formální podobu školy vs. chrámu. Student dobře odpověděl na všechny otázky.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/204359
Source
KUČERA, P. škola Na Radosti, Žďár nad Sázavou [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. .
Collections
  • 2021 [57]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV