Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti s využitím metody Mystery shopping
Analysis of Customers Satisfaction in Selected Company Using Mystery Shopping
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Imramovská, MichaelaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na metodu marketingového výzkumu zvaného mystery shopping. V práci jsou popsány druhy služeb, spokojenost zákazníka, komunikace se zákazníkem, marketingový výzkum, samotná metoda mystery shoppingu a proč je dobré tuto metodu využít. Jsou zde také vyjmenovány a popsány techniky mystery shoppingu, kdo je využíval a kde. Praktická část se zabývá analýzou dat z mystery shoppingu, který je proveden ve vybrané společnosti. Na základě pochybnosti o jejich kvalitě, jsou data podrobena kritické analýze a v závislosti na zjištěných výsledcích jsou dána doporučení, jak se slabým stránkám do budoucna vyhýbat či jak jim předejít. The diploma thesis is focused on the method of marketing research called mystery shopping. The thesis describes the types of services, customer satisfaction, communication with the customer, marketing research and the mystery shopping and why it is good to use this method. There are also listed and described mystery shopping techniques, who and where they are used. The practical part deals with the analysis of the mystery shopping data that is performed in the selected company. Based on their quality, the data are subjected to a critical analysis and, depending on the results found, recommendations are given on how to avoid or prevent future weaknesses.
Keywords
Služby, Spokojenost zákazníka, Zákazník, Mystery shopping, analýza SWOT, Services, Customer Satisfaction, Customer, Mystery shopping, SWOT analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vít Hromádka, Ph.D. (místopředseda) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-07Process of defence
Otázka vedoucího – odpovězeno Otázka oponenta - odpovězeno Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. – Kde byste hledala přínosy vašich návrhů pro podnik? Kolik stojí ztráty ručníků v podniku? - odpovězeno Ing. Josef Veselý, CSc. – Přemýšlela jste o ekonomických přínosech plynoucích pro společnost? - odpovězeno Doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. – Dokážete popsat cílového zákazníka? Myslíte si, že 16 respondentů je dostatečný vzorek? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/204697Source
ŠRÁMKOVÁ, T. Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti s využitím metody Mystery shopping [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [357]