Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti prodeje krmiv pro psy
The Strategic development Proposal of a Company Operating in the Field of Dog Food Sales
Author
Advisor
Bumberová, VeronikaReferee
Kaňovská, LucieGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu potenciálního směru dalšího rozvoje malého podniku zabývající se prodejem BARF krmiv pro psy. Teoretická část práce obsahuje literární rešerše v oblasti pojetí růstu a rozvoje firem přístupem strategického řízení, včetně analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Analytická část práce obsahuje dílčí a celkové zhodnocení současného stavu podniku prostřednictvím aplikace vybraných analytických metod ve vybraném kontextu prostředí s ohledem na vymezený problém. Návrhová část navazuje na celkové zhodnocení, na jejichž základě je následně zvolena vhodná strategie rozvoje vedoucí k upevnění pozice podniku na trhu včetně implementace. The diploma thesis deals with the elaboration of a proposal for the potential direction of further development of a small company dealing with the sale of BARF dog food. The theoretical part of the thesis contains literature research in the field of the concept of growth and development of companies by strategic management approach, including analysis of internal and external environment of the company. The analytical part of the thesis contains a partial and an overall assessment of the current state of the company through the application of selected analytical methods in the selected environmental context with respect to the defined problem. The design part follows the overall assessment, on the basis of which an appropriate development strategy is subsequently selected to strengthen the company's position in the market, including implementation.
Keywords
rozvoj podniku, strategické řízení, mikro podnik, situační analýza, průzkum spokojenosti zákazníků, business development, strategic management, micro enterprise, situation analysis, customer satisfaction surveyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (místopředseda) Ing. Dagmar Řešetková, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-09Process of defence
Otázk vedoucího - zodpovězeno Otázky oponenta - zodpovězeno Otázky komise: Ing. Dagmar Řešetková, Ph.D.: Proč jste zvolili zrovna Google Ads? - zodpovězeno Jak jste stanovila finanční částku pro investice do kampaně? - zodpovězeno doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D.: V jakých hodnotách se pohybuje pravděpodobnost? Je tabulka na str. 129 z pohledu statistiky správně? - částečně zodpovězeno doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.: Co je to "starší produktivní věk", který zmiňujete v prezentaci v rámci PEST? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205061Source
KROUTILÍKOVÁ, J. Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti prodeje krmiv pro psy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]